Σοκάρει τον κόσμο το νέο Toyota Century
Το νέο Toyota Century, αν και SUV, εξελίχτηκε συγκεκριμένα για να το οδηγεί σοφέρ. Και με τιμή μόλις... 160.000 ευρώ συναγωνίζεται αυτοκίνητα όπως η Bentley Bentayga.
Το νέο ιαπωνικό SUV, το νέο Toyota Century εξελίχτηκε έχοντας στο μυαλό τους μισθωμένους οδηγούς, προσφέροντας μια μεγάλη γκάμα τεχνολογικών συστημάτων και γκάτζετ.
Με τις παραγγελίες να ξεκινούν από σήμερα, η Toyota εργάστηκε για να δώσει στο αυτοκίνητο επιβλητικές διαστάσεις, σε ένα ντιζάιν που είναι εμπνευσμένο από... αργαλειό!
Με λείες επιφάνειες και λοξές γωνίες φαίνεται να μοιάζει στην Rolls-Royce Cullinan. Για να ενισχύσει δε, την παρουσία στον δρόμο, τα πίσω φώτα χωρίζονται σε τέσσερις ξεχωριστές μονάδες.
Η τιμή του Toyota Century θα ξεκινά από τις 160.000 ευρώ, αλλά δεν γνωρίζουμε προσώρας αν το αυτοκίνητο θα διατεθεί εκτός της JDM
Στο εσωτερικό του νέο Toyota Century συνεχίζονται οι μεγάλες δόσεις πολυτέλειας με ένα μακρύ, ατελείωτο κατάλογο: Πλήρως ανακλινόμενα πίσω καθίσματα με οθόνη τηλεόρασης για το καθένα, ψυγείο που χωρίζει τους επιβάτες και στερεοφωνικό σύστημα το οποίο εξελίχτηκε έτσι ώστε οι επιβάτες να αισθάνονται σαν να βρίσκονται σε ζωντανή συναυλία!
Mε μεταξόνιο στα δύο μέτρα και 95 εκατοστά είναι ελάχιστα μικρότερο σε μήκος απ' ό,τι ένα Range Rover.
Το νέο Toyota Century έχει όπως είπαμε εξελιχθεί με την προσοχή να πέφτει στους μισθωμένους οδηγούς και στους επιβάτες (που έχουν σοφέρ) και γι' αυτό το λόγο οι πίσω πόρτες ανοίγουν έως και τις 75 μοίρες.
Έχει δε, τελείως επίπεδο πάτωμα καμπίνας αλλά και ανασυρόμενα μαρσπιέ-σκαλοπάτια.
Για τους ιδιοκτήτες που προτιμούν να βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, το Toyota Century είναι εξοπλισμένο με μια τεράστια κεντρική οθόνη infotainment, η οποία είναι δανεισμένη από τη Lexus, ψηφιακούς δείκτες και εσωτερικό φωτισμό στις πόρτες.
Η δύναμη του πολυτελούς αυτού SUV προέρχεται από έναν κινητήρα 3,5 λίτρων V6 plug-in hybrid, ο οποίος μοιράζεται και με το ανερχόμενο Lexus TX με τετρακίνηση αλλά και τετραδιεύθυνση «Dynamic Rear Steering» για καλύτερο χειρισμό εντός της πόλης.
Το νέο υβριδικό σύστημα είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί ως BEV για καθημερινές διαδρομές και ως HEV για πιο μεγάλες αποστάσεις.
Διαθέτει επίσης και λειτουργία «Rear Comfort», η οποία εξομαλύνει τος ανωμαλίες του δρόμου και το βούτηγμα στο απότομο φρενάρισμα για να παρέχει καλύτερη ποιότητα ταξιδιού ή απλώς μεταφοράς στους πίσω επιβάτες.
Σε ό,τι αφορά τον θόρυβο, διατίθεται πλαστικοποιημένη φρακτή που χωρίζει τα πίσω καθίσματα από το πορτμπαγκάζ, για να περιορίζει στο ελάχιστο τον θόρυβο από τον δρόμο και τον αέρα.
Οι αγοραστές του Toyota Century θα μπορούν να το διαμορφώσουν επιλέγοντας από τα τρία βασικά χρώματα αμαξώματος ή τα τέσσερα προαιρετικά, ως μέρος της σειράς της Kiwami Line, της Century.
Στο μέλλον οι αγοραστές θα μπορούν να προσαρμόσουν το εξωτερικό χρώμα αλλά και το εσωτερικό στο προσωπικό τους γούστο και αντίληψη εξατομίκευσης, ενώ υπάρχουν σχέδια ακόμα και για ένα μοναδικό Toyota Century το οποίο θα δημιουργηθεί από ειδικούς τεχνίτες.
Η τιμή θα ξεκινά από τις 160.000 ευρώ, ενώ δεν υπάρχουν ακόμα πληροφορίες για το αν το αυτοκίνητο θα διατεθεί εκτός της JDM.