Σκληροπυρηνικό Hyundai i30 N Project C σε περιορισμένη παραγωγή
Ελαφρύτερο και ακόμη πιο σπορ, θα παρουσιαστεί επίσημα στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο.
Θα παραχθεί σε 600 κομμάτια και θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην Ευρώπη, σε επιλεγμένες αγορές.
Το i30 N Project C έχει πάρει το όνομα και το χαρακτήρα του από την πίστα δοκιμών κι εξέλιξης αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων “Area C” στο κέντρο R&D της Hyundai στη Namyang της Κορέας. Έχει ως βάση του την έκδοση 275 ίππων του i30 N και θα παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη τον επόμενο μήνα.
Οι μετατροπές περιλαμβάνουν κομμάτια από ανθρακονήματα (CFRP), για πρώτη φορά σε Hyundai παραγωγής, και τροχούς 19 ιντσών αγωνιστικών προδιαγραφών, που κάνουν το αυτοκίνητο «σημαντικά ελαφρύτερο από το στάνταρ i30 Ν και πιο άμεσο παρά ποτέ σε απόκριση στις εντολές του οδηγού». Τα τμήματα από CFRP είναι πιθανώς εμπνευσμένα από το πρωτότυπο i30 N Concept που είχαμε δει πέρσι στο Σαλόνι του Παρισιού, και θα περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων σπόιλερ στην εμπρός ποδιά και στην άκρη της σκεπής.
Στο i30 N Project C η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κι έχουν γίνει και αεροδυναμικές αλλαγές που η Hyundai λέει ότι «συνεισφέρουν στη συναρπαστική εμπειρία πίσω από το τιμόνι, προσφέροντας ακόμη μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση».
Προς το παρόν, οι Κορεάτες δίνουν μόνο κάποιες επίσημες φωτογραφίες ενός καμουφλαρισμένου i30 N Project C, όπου μπορούμε να διακρίνουμε έναν πιο τονισμένο πίσω διαχύτη, ένα μεγαλύτερο εμπρός σπόιλερ, φαρδύτερα μαρσπιέ και τις ελαφρές ζάντες που αναφέραμε πιο πάνω. Στο καμουφλάζ ξεχωρίζει ένα μεγάλο πορτοκαλί γράμμα C δίπλα στο σχεδιάγραμμα της πίστας δοκιμών της Namyang.
Το δελτίο Τύπου δεν ξεκαθαρίζει αν το Project C θα έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή από τους 275 PS και τα 353 Nm του i30 N Performance στο οποίο βασίζεται, αλλά σύντομα θα το μάθουμε.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Hyundai i30 Fastback N
[Πηγή: Hyundai]