Singer DLS Turbo, με το βλέμμα στις αγωνιστικές Porsche 911 του ‘70
Η Singer DLS Turbo είναι η πιο ισχυρή εκδοχή της Porsche 911 από την ομώνυμη καλιφορνέζικη εταιρεία, με αγωνιστική εμφάνιση και 700 ίππους.
Η Singer, η εταιρεία αναπαλαίωσης κλασικών Porsche με έδρα την Καλιφόρνια, αποκάλυψε την DLS Turbo -ένα σπορ αυτοκίνητο εμπνευσμένο από μια αγωνιστική 911 της δεκαετίας του 1970.
Ο σχεδιασμός της Singer DLS Turbo αντλεί έμπνευση από την Porsche 934/5, μια αγωνιστική παραλλαγή της εμβληματικής 911, η οποία κέρδισε έξι από τους οκτώ αγώνες στους οποίους συμμετείχε κατά τη διάρκεια της σεζόν Trans-Am του 1977 στη Βόρεια Αμερική.
Όπως συμβαίνει με όλες τις «αναπαλαιωμένες» Porsche της Singer, η DLS Turbo βασίζεται στο πλαίσιο μιας 911 γενιάς 964, αν και το αμάξωμά της είναι ειδικά σχεδιασμένο, αναμειγνύοντας στοιχεία της 934/5 με πιο σύγχρονες προτάσεις.
Το τελευταίο δημιούργημα της Singer είναι το πρώτο της μοντέλο που συνδυάζει τον αερόψυκτο επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα 3,8 λίτρων της εταιρείας, ο οποίος εξελίχθηκε από την ομάδα Williams της Formula 1 και βρίσκεται στην «συμβατική» DLS, με δύο υπερσυμπιεστές.
Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι ο διτούρμπινος κινητήρας μπορεί να παράγει 700 ίππους στις 9000 rpm, με την κίνηση να στέλνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι ταχυτήτων.
Σε ανακοίνωσή της, η Singer σημειώνει ότι προχώρησε στη δημιουργία της DLS Turbo μετά από επιθυμία δυο πελατών της, οι οποίοι καταθέτοντας την παραγγελία τους ζήτησαν επί της ουσίας το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικό προσανατολισμό. Ο ένας ήθελε ένα για χρήση στην πίστα και ο άλλος ένα αυτοκίνητο για το δρόμο.
Η DLS Turbo με επίκεντρο την πίστα που βλέπουμε στην κεντρική φωτογραφία με φινίρισμα σε βαφή «Blood Orange», διαθέτει εξάτμιση με έξοδο από τον πίσω προφυλακτήρα, φαρδύτερους θόλους τροχών, μεγαλύτερο μπροστινό προφυλακτήρα και splitter, πίσω εισαγωγές αέρα και μια τεράστια πίσω πτέρυγα.
Η έκδοση που προσανατολίζεται για το δρόμο και είναι βαμμένη σε απόχρωση «Moet Blanc», έχει μικρότερο μπροστινό splitter και πιο αεροδυναμική πίσω αεροτομή τύπου «ducktail», καθώς και ζάντες με πιο συμβατική σχεδίαση.
Οι σφυρήλατες ζάντες μαγνησίου και στα δύο αυτοκίνητα παράγονται από τη γερμανική εταιρεία BBS και έχουν διάσταση 19’’ εμπρός και 20’’ πίσω, φιλοξενώντας ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 ή Cup 2R.
Στο εσωτερικό, η Singer DLS Turbo είναι εξοπλισμένη με μπάκετ καθίσματα, αναλογικά όργανα και -στην περίπτωση της πιστάδικης Blood Orange- με μισό κλωβό ασφαλείας και αγωνιστικές ζώνες ασφαλείας.
Η Singer δεν ανακοίνωσε το κόστος απόκτησης της DLS Turbo, θυμίζουμε όμως ότι κατάφερε να πουλήσει και τις 75 «απλές» DLS που είχε ανακοινώσει ότι θα κατασκευάσει έναντι περίπου 1,8 εκατ. δολάρια την κάθε μια.
Η Singer DLS Turbo αναμένεται να κάνει το δημόσιο ντεμπούτο της στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood μεταξύ 13 και 16 Ιουλίου, ενώ στην αντίπερα όχθη του ατλαντικού θα δώσει το παρόν στο Monterey Car Week στην Καλιφόρνια τον Αύγουστο.