Το Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη το ανανεωμένο BMW i3

Το Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη το ανανεωμένο BMW i3

Ένα ελαφρύ αισθητικό φρεσκάρισμα θα συνοδευτεί όπως όλα δείχνουν και από την αναμενόμενη έκδοση επιδόσεων i3S iPerformance.

Η BMW βάζει αυτή την περίοδο τις τελευταίες πινελιές στην ανανεωμένη γενιά του μικρού ηλεκτρικού μοντέλου, του i3.

Είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσει τις πωλήσεις του στις αρχές της επόμενης χρονιάς, με μερικές ελαφρές αισθητικές αναβαθμίσεις να το κάνουν να ξεχωρίζει από το σημερινό μοντέλο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το BMW i3 94 Ah

Οι προφυλακτήρες θα είναι ελαφρώς διαφορετικοί, τα φώτα το ίδιο συμπεριλαμβανομένων και των ομίχλης, ενώ θα υπάρχουν και νέες ζάντες μαζί με νέα χρώματα κι επιλογές διχρωμίας.

Σε τεχνικό επίπεδο το ανανεωμένο i3 δε θα έχει σπουδαίες αλλαγές από το σημερινό, χωρίς πάντως να διευκρινίζεται εάν θα εξακολουθήσει να διατίθεται και με τη μικρή μπαταρία των 60 Ah ή θα έχει πλέον μόνο εκείνη των 94 Ah.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Με το BMW i8 στο δρόμο και τις Σέρρες [video]

Ωστόσο μια από τις σημαντικότερες πληροφορίες είναι ότι θα υπάρξει τελικά και η φημολογούμενη ισχυρότερη έκδοση i3S iPerformance, με ισχύ 190 ίππων αντί για 170.

Αυτό σημαίνει ακόμα καλύτερες επιδόσεις, και μάλιστα χωρίς να υπάρχει απώλεια στην αυτονομία σε κανονικές συνθήκες. Η τελευταία θα εξακολουθήσει να φτάνει τα 300 km σε θεωρητικό επίπεδο και να ξεπερνά με άνεση τα 200 σε πρακτικό.

Το ισχυρότερο i3 θα έχει και μερικές βελτιώσεις στο στήσιμό του, δηλαδή 4 cm πιο φαρδύ εμπρός μετατρόχιο και 1 cm χαμηλωμένη ανάρτηση για καλύτερο κράτημα και πιο σπορ συμπεριφορά στο δρόμο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το BMW i3 60 Ah [video]

Επιπλέον θα είναι προγραμματισμένο εξ’ αρχής το λογισμικό του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης και της ευστάθειας ώστε να λειτουργεί καλύτερα και να μπορείς να κινείσαι γρηγορότερα όταν το οδόστρωμα γλιστράει.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε τη BMW 530i

Στο εσωτερικό του, το i3 θα έχει αναβαθμισμένο διάκοσμο και θα υιοθετήσει τις τελευταίες εξελίξεις που υπάρχουν στη διάθεση της εταιρείας σε ό,τι έχει να κάνει με το infotainment και τη συνδεσιμότητα, όπως τις έχουμε γνωρίσει στην τελευταία 5άρα και σιγά-σιγά περνάνε σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα.

[Πηγή: Autocar.co.uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube