SΕΑΤ: Νέα, προσθιοκίνητη έκδοση για το ντίζελ Tarraco
Το SΕΑΤ προσέθεσε στην γκάμα του Tarraco το δίλιτρο μοτέρ TDI των 150 PS του Ομίλου VW, συνδυασμένο με αυτόματο σασμάν DSG, αλλά χωρίς τετρακίνηση, άρα και με χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας.
Η απουσία μιας ντίζελ έκδοσης Tarraco με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και εμπρός κίνηση ήταν η μεγάλη απουσία από τον κατάλογο του ισπανικού SUV. Η SΕΑΤ αβαντάρισε στο λανσάρισμα τις εκδόσεις υψηλών προδιαγραφών, επιβάλλοντας το τετρακίνητο 4Drive σε όσους ήθελαν Tarraco ντίζελ με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Αλλά δεν χρειάζονταν οι πάντες τετρακίνηση.
Έτσι, στην γκάμα του Tarraco διορθώθηκαν πλέον τα πράγματα με την προσθήκη της έκδοσης 2.0 TDI 150 PS με DSG7 και κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς. Προσώρας δεν γνωρίζουμε τη διαφορά τιμής μεταξύ του ντίζελ Tarraco 150 PS με DSG και του ντίζελ τετρακίνητου Tarraco 150 PS με DSG, καθώς η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει την τιμή του νέου μοντέλου. Υπολογίζουμε όμως ότι αυτή θα είναι από €1.500 έως €2.000 χαμηλότερη από του τετρακίνητου. Υπολογίζουμε δηλαδή να τιμάται γύρω από τις €31.500.
Είναι σαφές ότι η άφιξη αυτής της νέας παραλλαγής είναι καλή είδηση για τους ενδιαφερόμενους, τη στιγμή μάλιστα που η ισχύς του ισχυρότερου ντίζελ έχει αναθεωρηθεί προς τα πάνω: Ανεβαίνει από του 190 στους 200 ίππους. Οπότε εδώ, η τετρακίνηση εξακολουθεί να επιβάλλεται.