Scoop: κατασκοπευτικές φωτογραφίες του νέου Peugeot 508
Ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε την επόμενη γενιά του μεγάλου σεντάν της Peugeot, η οποία, παρά το βαρύ καμουφλάζ δείχνει να έχει πολύ εντυπωσιακή σχεδίαση.
Ντίνος Παπαγιαννόπουλος |
Το νέο Peugeot 508 θα κάνει κατά πάσα πιθανότητα το επίσημο ντεμπούτο του στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, τον προσεχή Σεπτέμβριο, αλλά οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2018.
Το αυτοκίνητο δοκιμών που «έπιασε» ο φακός είναι σχεδόν ολοκληρωτικά καλύμμένο. Παρόλα αυτά μπορούμε να διακρίνουμε ότι η Peugeot θα ακολουθήσει μια στρατηγική εντυπωσιακής σχεδίασης, υιοθετόντας αρκετά στοιχεία από το πρωτότυπο Instinct που είδαμε στην περασμένη έκθεση της Γενεύης. Ο τομέας της σχεδίασης φαίνεται πως θα αποτελέσει και το ισχυρότερο όπλο για την Peugeot, αφού η εταιρεία κρίνει πως μόνο έτσι έχει νόημα να έχεις και ένα πιο συμβατικό οικογενειακό μοντέλο πλάι στο μεγάλο της SUV, το 5008.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Οδηγούμε το νέο Peugeot 5008 2.0 BlueHDi
Βλέπουμε λοιπόν ένα μεγάλο καπό με έντονη κλίση προς την εμπρός μάσκα. Οι γυάλινες επιφάνειες έχουν κομψό σχήμα, ενώ η οροφή χαμηλώνει γλυκά προς το πίσω μέρος. Με άλλα λόγια αυτό σημαίνει ότι το νέο μοντέλο σίγουρα δε θα είναι ένα συμβατικό σχήμα τριών όγκων, αλλά μάλλον ένα κομψό και δυναμικό τετράθυρο κουπέ, στο πρότυπο του ολοκαίνουργιου Opel Insignia Grand Sport αλλά και του Volkswagen Arteon.
Από τεχνολογικής άποψης, το νέο 508 θα είναι επίσης ολοκαίνουργιο αφού θα πατάει επάνω στην πλατφόρμα EMP2 της εταιρείας. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι και αρκετά πιο άκαμπτο και ελαφρύ από το υπάρχον μοντέλο. Μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια που προκύπτει από αυτό, είναι η συμβατότητα με υβριδικές εκδόσεις βενζίνης, οι οποίες αποκτούν όλο και πιο φανατικό κοινό κόντρα στις ντίζελ.
Στην καμπίνα του, το νέο 508 αναμένεται να έχει μια ακόμα πιο εξελιγμένη εκδοχή του i-Cockpit που έχουμε ήδη δει στο 3008, μαζί φυσικά με τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και επικοινωνίας.
Το αυτοκίνητο δοκιμών που «έπιασε» ο φακός είναι σχεδόν ολοκληρωτικά καλύμμένο. Παρόλα αυτά μπορούμε να διακρίνουμε ότι η Peugeot θα ακολουθήσει μια στρατηγική εντυπωσιακής σχεδίασης, υιοθετόντας αρκετά στοιχεία από το πρωτότυπο Instinct που είδαμε στην περασμένη έκθεση της Γενεύης. Ο τομέας της σχεδίασης φαίνεται πως θα αποτελέσει και το ισχυρότερο όπλο για την Peugeot, αφού η εταιρεία κρίνει πως μόνο έτσι έχει νόημα να έχεις και ένα πιο συμβατικό οικογενειακό μοντέλο πλάι στο μεγάλο της SUV, το 5008.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Οδηγούμε το νέο Peugeot 5008 2.0 BlueHDi
Βλέπουμε λοιπόν ένα μεγάλο καπό με έντονη κλίση προς την εμπρός μάσκα. Οι γυάλινες επιφάνειες έχουν κομψό σχήμα, ενώ η οροφή χαμηλώνει γλυκά προς το πίσω μέρος. Με άλλα λόγια αυτό σημαίνει ότι το νέο μοντέλο σίγουρα δε θα είναι ένα συμβατικό σχήμα τριών όγκων, αλλά μάλλον ένα κομψό και δυναμικό τετράθυρο κουπέ, στο πρότυπο του ολοκαίνουργιου Opel Insignia Grand Sport αλλά και του Volkswagen Arteon.
Από τεχνολογικής άποψης, το νέο 508 θα είναι επίσης ολοκαίνουργιο αφού θα πατάει επάνω στην πλατφόρμα EMP2 της εταιρείας. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι και αρκετά πιο άκαμπτο και ελαφρύ από το υπάρχον μοντέλο. Μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια που προκύπτει από αυτό, είναι η συμβατότητα με υβριδικές εκδόσεις βενζίνης, οι οποίες αποκτούν όλο και πιο φανατικό κοινό κόντρα στις ντίζελ.
Στην καμπίνα του, το νέο 508 αναμένεται να έχει μια ακόμα πιο εξελιγμένη εκδοχή του i-Cockpit που έχουμε ήδη δει στο 3008, μαζί φυσικά με τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και επικοινωνίας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Peugeot 3008 1.6 BlueHDI EAT6
Η στρατηγική της Peugeot, ειδικά αφότου αγόρασε την Opel είναι να επικεντρωθεί σε μια πιο παγκόσμια επέκταση, με την παραγωγή όσο το δυνατόν πιο εμπορικών μοντέλων. Η εταιρεία επιδιώκει οι περισσότερες από τις μισές πωλήσεις της να γίνονται εκτός Ευρώπης.
[πηγή Motor1.com]