Πρόωρη αποκάλυψη για το νέο 3θυρο MINI
Η ΜΙΝΙ έδωσε στη δημοσιότητα κάποιες φωτογραφίες του εξωτερικού του αυτοκινήτου, κρατώντας κρυφά όμως τα στοιχεία από το εσωτερικό της νέας γενιάς του.
Η ΜΙΝΙ επέλεξε το Λος Άντζελες για να γυρίσει το διαφημιστικό σποτ του νέου 3θυρου χάτσμπακ μοντέλου της και όπως είναι φυσικό, δεν άργησαν να διαρρεύσουν στο διαδίκτυο οι πρώτες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες που αποκάλυπταν την πλήρη εξωτερική εικόνα της νέας γενιάς του.
Ωστόσο, η εταιρεία θέλοντας να προλάβει την ευρύτερη διαρροή τους, έδωσε η ίδια στη δημοσιότητα φωτογραφίες του νέου της αυτοκινήτου, κρατώντας κρυφές τόσο τις εικόνες που έχουν να κάνουν με το εσωτερικό του αυτοκινήτου, όσο και κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες. Όλα αυτά θα τα αποκαλύψει εν καιρώ, καθώς η πλήρης αποκάλυψη του νέου 3θυρου MINI αναμένεται μέσα στους επόμενους μήνες, ενώ η διάθεσή του στην αγορά θα ξεκινήσει σε ένα περίπου χρόνο από σήμερα.
Οι πρώτες φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα η ΜΙΝΙ αποκαλύπτουν αν μη τι άλλο, πως μένει πιστή στις βασικές γραμμές του DNA της. Την ίδια στιγμή όμως, προχώρησε σε σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις για να φρεσκάρει σημαντικά το αυτοκίνητο. Αυτές εντοπίζονται κυρίως στα νέα οβάλ φωτιστικά σώματα με οριζόντια στοιχεία, την μάσκα που απέκτησε ένα πιο τετράγωνο σχήμα και τα τριγωνικής σχεδίασης πίσω φώτα.
Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι στις εικόνες βλέπουμε το νέο χάτσμπακ MINI στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοσή του. Ωστόσο, θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμο και με κινητήρες εσωτερικής καύσης που θα συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V.
Το εσωτερικό του νέου αυτοκινήτου δεν έχει ακόμη παρουσιαστεί, αλλά είναι βέβαιο πως θα δώσει έμφαση στην προσβασιμότητα και την απλότητα. Αυτό σημαίνει πως θα υπάρχουν και φυσικοί διακόπτες για τα πιο σημαντικά χειριστήρια.
Η κυκλική κεντρική οθόνη, σήμα κατατεθέν της μάρκας, θα περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες του συστήματος infotainment, με τη ΜΙΝΙ να λέει πως στο κεντρικό ταμπλό οι πληροφορίες θα εμφανίζονται με έναν πιο «funky» τρόπο. Μένει να δούμε στην πράξη πώς μεταφράζεται αυτό.
Σε ό,τι αφορά στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, οι πληροφορίες λένε πως θα υπάρχουν δύο εκδόσεις που έχουν να κάνουν με την χωρητικότητα της μπαταρίας. Η πρώτη θα έχει μπαταρία με χωρητικότητα 40 kWh και η δεύτερη, που θα ακούει στο όνομα SE, θα έχει μπαταρί αμε χωρητικότηταμε 54 kWh.
Η παραγωγή του θα γίνει στην Κίνα, πάνω σε μία νέα πλατφόρμα που σχεδιάστηκε από την Spotlight Automotive, την κοινοπραξία της BMW με την Great Wall.
Στην Οξφόρδη, θα παραμείνει η παραγωγή των εκδόσεων με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης που όπως ακούγεται θα είναι δύο: Ο τρικύλινδρος 1500άρης και ο τετρακύλινδρος δίλιτρος. Αμφότεροι θα δεχτούν τις απαραίτητες παρεμβάσεις για να υπακούοουν στα νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων.