Προ των πυλών το Peugeot e-208 GTi

Προ των πυλών το Peugeot e-208 GTi

Το Sochaux επιβεβαίωσε την επιστροφή του διακριτικού «GTi» στην γκάμα της, με το Peugeot e-208 να γίνεται το πρώτο ηλεκτρικό hot-hatch της γαλλικής φίρμας. Δεν αποκλείεται και μια θερμική έκδοση στο μέλλον.

Peugeot e-208

Η γαλλική φίρμα φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ιστορικό σήμα «GTi», αυτή τη φορά σε ηλεκτρική μορφή, με την επιβεβαίωση της έκδοσης Peugeot  e-208 GTi.

Ο επικεφαλής της εταιρείας, Alain Favey, δήλωσε ότι η αναβίωση του GTi θα βοηθήσει τη μάρκα να επανασυνδεθεί με την αγωνιστική της κληρονομιά, δημιουργώντας έναν δεσμό μεταξύ των αυτοκινήτων δρόμου της Peugeot και της εμπλοκής της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC).

Το Sochaux επαναφέρει το διακριτικό «GTi» για να δείξει ότι τα ηλεκτρικά της, μαζί και το Peugeot e-208, μπορούν να είναι διασκεδαστικά στην οδήγηση

Το Peugeot e-208 GTi θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων της εταιρείας και αναμένεται να λανσαριστεί το συντομότερο δυνατό. Παρότι δεν έχουν αποκαλυφθεί πολλές λεπτομέρειες, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα κίνησης με το Abarth 600e.

Αυτό σημαίνει εμπρός τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 237 ίππων και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen που θα εξασφαλίζει κορυφαία πρόσφυση. Με δεδομένο ότι το Peugeot e-208 είναι ελαφρύτερο και μικρότερο από το 600e, η επιτάχυνσή του στα 100 km/h από στάση ενδέχεται να είναι κάτω από 6".

Peugeot e-208

Ο Favey τόνισε ότι η Peugeot θέλει να διατηρήσει τη φήμη της για αυτοκίνητα που προσφέρουν έντονες οδηγικές συγκινήσεις.

«Αποφασίσαμε να επαναφέρουμε το GTi στο e-208. Θέλουμε να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε τη φήμη της μάρκας για τα οδηγικά συναισθήματα που προσφέρουν τα αυτοκίνητά μας, είτε βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι είτε ως επιβάτης», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Η Peugeot δεν έχει λανσάρει μοντέλο με το σήμα «GTi» από το 2021, όταν σταμάτησε η παραγωγή του 308 GTi. Ωστόσο, εκτός από την ηλεκτρική έκδοση του e-208 GTi, η γαλλική εταιρεία αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει και ένα GTi με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αν υπάρξει ζήτηση από το κοινό.

«Θα ξεκινήσουμε με το 208 και ακούμε προσεκτικά τι λένε οι πελάτες μας», ανέφερε ο Favey. «Δεν αποκλείουμε να υπάρξουν και άλλες εκδόσεις του 208 GTi στο μέλλον, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο στα σχέδιά μας».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube