Πρεμιέρα για την υβριδική Lancia Ypsilon

Πρεμιέρα για την υβριδική Lancia Ypsilon

Μετά την αποκάλυψη της αμιγώς ηλεκτρικής Lancia Ypsilon, η ιταλική φίρμα αποκάλυψε την ήπια υβριδική έκδοση των 100 ίππων.

Lancia Ypsilon Hybrid

Η ηλεκτρική Lancia Ypsilon αποτέλεσε το μοντέλο που επανέφερε την Lancia στο προσκήνιο. Πλέον, η τορινέζικη φίρμα, ενδυναμώνει ακόμα περισσότερο την γκάμα της με την ήπια υβριδική Ypsilon.

Κάτω από το καπό της ήπια υβριδικής Lancia Ypsilon είναι τοποθετημένη η τελευταία έκδοση του 3κύλινδρου 1.200άρη κίνητρα, απόδοσης 100 ίππων. Ο τελευταίος, συνδυάζεται με μπαταρία 48V και προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στην Lancia Ypsilon να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά, σε χαμηλές ταχύτητες για μερικά χιλιόμετρα. Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με το εργοστάσιο, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9,3”, με το κοντέρ να τερματίζει στα 190 km/h.

Σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο όμως, το ζητούμενο είναι η οικονομία καυσίμου και όχι τόσο επιδόσεις. Για αυτό και το εργοστάσιο ανακοινώνει κατανάλωση 4,6 lt/100 km κατά WLTP.

Η ήπια υβριδική Lancia Ypsilon εξοπλίζεται με τον γνωστό 1.200άρη κινητήρα του Ομίλου Stellantis, απόδοσης 100 ίππων

Lancia Ypsilon

Στο σχεδιαστικό κομμάτι, η κυριότερη διαφορά παρατηρείται στην μάσκα, όπου στη θερμική Ypsilon υπάρχουν τέσσερα ανοίγματα προκειμένου ο αέρας να φτάνει στο μοτέρ. Κατά τα λοιπά, τα φωτιστικά σώματα διατηρήθηκαν ως έχουν, τη στιγμή που ίδια και απαράλλαχτη παρέμεινε και η εικόνα στο εσωτερικό της Ypsilon Edizione Limitata Cassina MHEV.

Με πιο απλά λόγια, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και το σύστημα πολυμέσων S.A.L.A. (Sound Air Light Augmentation) της Lancia, με οθόνες που έχουν διαγώνιο 10,25”, τα θερμαινόμενα καθίσματα και η κάμερα 180 μοιρών έχουν περάσει και στην θερμική έκδοση του μοντέλου.

Lancia Ypsilon

Μέχρι στιγμής, η τιμή της έχει γίνει γνωστή στην Ιταλία και η αλήθεια είναι πως προκαλεί αίσθηση. Κι αυτό γιατί ξεκινά από τις €28.000, τη στιγμή που η αμιγώς ηλεκτρική Ypsilon κοστίζει €40.000. Δεν τα λες και τα πιο προσιτά αυτοκίνητα της κατηγορίας!
 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube