Το Polestar 4 έρχεται με μια σχεδιαστική καινοτομία

Το Polestar 4 έρχεται με μια σχεδιαστική καινοτομία

Το Polestar 4, το νέο κουπέ SUV του Σουηδού κατασκευαστή έκανε ντεμπούτο με 544 ηλεκτρικούς ίππους και μια καινοτομία.

O Σουηδική φίρμα παρουσίασε το νέο Polestar 4, το νέο κουπέ SUV της που τοποθετείται στην γκάμα της ανάμεσα στο σεντάν 2 και το SUV 3.

Σχεδιαστικά, το νέο Polestar 4 υιοθετεί στοιχεία από το φουτουριστικό πρωτότυπο Percept με μια μίνιμαλ προσέγγιση και αεροδυναμική σιλουέτα. Εκεί που το μοντέλο ωστόσο κάνει τη διαφορά είναι το πίσω μέρος στο οποίο απουσιάζει το παρμπρίζ!

Polestar 4

Αντί αυτού, υπάρχει μια κάμερα τοποθετημένη στην οροφή που προβάλλει εικόνα σε μια οθόνη υψηλής ευκρίνειας που βρίσκεται στον εσωτερικό καθρέπτη. Ο κατασκευαστής ισχυρίζεται ότι η ψηφιακή εικόνα προσφέρει υψηλότερη ασφάλεια, κυρίως τη νύχτα. Με το πάτημα ενός κουμπιού, η οθόνη του εσωτερικού καθρέπτη μπορεί να απενεργοποιηθεί έτσι ώστε ο οδηγός να βλέπει τους πίσω επιβάτες. Το μοντέλο πατάει σε τροχούς με μέγεθος από 20" έως 22" με ελαστικά της Pirelli ή της Michelin.

Περνώντας στο λιτό εσωτερικό, στο κέντρο του ταμπλό συναντάμε την οθόνη αφής του infotainment με διαγώνιο 15,4" που λειτουργεί με λογισμικό Android. Μπροστά του ο οδηγός αντικρίζει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2" με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Polestar 4

Το Polestar 4 βασίζεται στην πλατφόρμα SEA του γκρουπ Geely, έχει μήκος 4.839 mm, πλάτος 2.139 mm, ύψος 1.544 mm και μεταξόνιο 2.999 mm. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε εκδόσεις με ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ.

Στη βάση της γκάμας βρίσκεται η πισωκίνητη έκδοση Long Range με μοτέρ απόδοσης 272 PS και 343 Nm ροπής, ενώ στην κορυφή συναντάμε την τετρακίνητη Long Range με συνδυαστική ισχύ 544 PS και ροπή 686 Nm, που το επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 3,8". Κάνοντας παράλληλα το 4 το γρηγορότερο Polestar παραγωγής.

Polestar 4

Και οι δύο εκδόσεις συνεργάζονται με μια μπαταρία χωρητικότητας 102 kWh που προσφέρει στο πισωκίνητο 4, 600 km αυτονομίας και στο τετρακίνητο 560 km. Η τελευταία, σε ρεύμα ΑC μπορεί να φορτίσει με 22 kW και σε ρεύμα DC έως 200 kW. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται αντλία θερμότητας.

Στο νέο κουπέ SUV κάνει ντεμπούτο μια νέα λειτουργία οδηγικών προφίλ που ξεκινούν από τη ρύθμιση Range στην οποία ο απόλυτος στόχος είναι η επίτευξη της μέγιστης αυτονομίας και το μοτέρ στον εμπρός άξονα απεμπλέκεται με τη βοήθεια ενός συμπλέκτη για την εξοικονόμηση ενέργειας, μέχρι τη ρύθμιση Range στην οποία και τα δύο μοτέρ συνεργάζονται παρέχοντας τη μέγιστη ισχύ τους.

Polestar 4

Τέλος, το Polestar 4 θωρακίζεται με εννέα αερόσακους, δώδεκα κάμερες, ένα ραντάρ και δώδεκα υπερηχητικούς αισθητήρες αλλά και όλα τα σύγχρονα καλούδια ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού.

H παραγωγή του θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο στην Κίνα και θα λανσαριστεί στην αγορά της Ευρώπης στις αρχές του 2024.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube