Peugeot 508 Hybrid: Τα επίσημα τεχνικά στοιχεία
Ύστερα από το 3008 Hybrid ήρθε η σειρά του Peugeot 508 Hybrid να δημοσιοποιήσει τα επίσημα τεχνικά στοιχεία και τα αποτελέσματα των δοκιμών πιστοποίησης WLTP.
Peugeot 3008 GT Hybrid4 και 508 Hybrid είναι τα δύο μεγάλα νέα στο στρατόπεδο του Sochaux. Ύστερα από την επισημοποίηση του 3008 GT Hybrid4 πριν από λίγες ημέρες, η Peugeot μας κάνει γνωστά τα αποτελέσματα των δοκιμών πιστοποίησης του 508 Hybrid κατά WLTP.
Η μεσαία γαλλική μπερλίνα ομολογκαρίστηκε στα 29 g/km σε CO2, στα 1,3 lt/100 km σε κατανάλωση και στα 54 km αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας, Αντίστοιχα τα νούμερα για το στέισον είναι τα 30 g, τα ίδια σε κατανάλωση και 52 km σε αυτονομία.
Ως εκ τούτου, το στέισον αποδεικνύεται -παράδοξα- λιγότερο αποδοτικό, παρόλο που η φόρμα ενός SW συνηγορεί στην επίτευξη καλύτερου αεροδυναμικού συντελεστή σε σχέση με ένα κλασικό αυτοκίνητο τριών όγκων.
Οι παραπάνω αριθμοί είναι σε κάθε περίπτωση παρόμοιοι με αυτούς του 3008 Hybrid που είναι ψηλότερο αυτοκίνητο, αλλά και πιο ισχυρό (300 PS συνδυαστικά) και με τετρακίνηση αντί της εμπρός κίνησης στο 508.
Να θυμίσουμε ότι το 508 Hybrid κινείται από έναν 4κύλινδρο 1.600άρη βενζινοκινητήρα τούρμπο με 180 άλογα που επικουρείται από ένα ηλεκτρομοτέρ 110 ίππων, για να αποδώσει το υβριδικό σύστημα τελικά σε συνδυασμό 225 PS.
H Peugeot εκτιμά ότι το Total Cost of Ownership βρίσκεται ανάμεσα στο TCO ενός 508 BlueHDI 130 EAT8 και ενός επαναφορτιζόμενου υβριδικού: «Για τις επιχειρήσεις, το κόστος αυτό υπολογίστηκε σε μια υποθετική χρήση 30.000 km ετησίως, με το 65% από αυτά να διανύονται σε υβριδικό mode και το 35% αμιγώς ηλεκτρικά. Για τους ΙΧήδες, ο υπολογισμός αφορά την υποθετική χρήση 15.000 km ετησίως και την κατανομή 50:50 μεταξύ υβριδικής κίνησης και αμιγούς ηλεκτροκίνησης».
Για την επαναφόρτιση, θα υπάρχει οψιόν για Wallbox με ισχύ 6,6 kW που θα επιτρέπει την πλήρη φόρτιση των μπαταριών σε μία ώρα και 45 λεπτά.