Όλες οι πληροφορίες για την επόμενη Mercedes-Benz C-Class 

Όλες οι πληροφορίες για την επόμενη Mercedes-Benz C-Class 

Έρχεται το 2021 με εξελιγμένα συστήματα αυτόνομης οδήγησης και επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις.

Η Mercedes-Benz ετοιμάζει την ολοκαίνουρια πέμπτη γενιά της C-Class (W206) η οποία θα κυκλοφορήσει το 2021. Το πολυτελές μεσαίο σεντάν θα έχει υβριδικές εκδόσεις και θα εξοπλίζεται με εξελιγμένα συστήματα αυτόνομης οδήγησης με τεχνολογία από τη ναυαρχίδα S-Class. Στόχος της γερμανικής εταιρείας είναι να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό των BMW Σειρά 3 και Audi A4 και να προσελκύσει το ενδιαφέρον των αγοραστών που τα τελευταία χρόνια έχουν στραφεί προς τα SUV.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Επίσημο: ανανεωμένη Mercedes-Benz C-Class στη Γενεύη

C-Class

 

Σύμφωνα με πληροφορίες του Autocar από όπου προέρχεται και τη ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα, η νέα C-Class θα διατηρεί τις αναλογίες και τις διαστάσεις του προκατόχου της, ενσωματώνοντας εξελιγμένη σχεδιαστική ταυτότητα με πιο γωνιώδη φωτιστικά σώματα και νέα μάσκα. Το μοντέλο θα διατίθεται με αμάξωμα saloon, estate, oupé και cabriolet. Στη γκάμα θα προστεθεί για πρώτη φορά και μια crossover έκδοση C-Class All Terrain με υπερυψωμένο αμάξωμα και πλαστικά προστατευτικά στα πρότυπα της μεγαλύτερης E-Class All Terrain.

Το εσωτερικό θα είναι εμπνευσμένο από το πρωτότυπο Concept EQ με αυξημένο αίσθημα ευρυχωρίας, δύο μεγάλες οθόνες και χειριστήρια αφής στην κεντρική κονσόλα.

Mercedes EQ

Το C-Class θα βασίζεται στην πλατφόρμα MRA (Modular Rear Architecture) η οποία θα υποστηρίζει υβριδικό σύστημα 48V και επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις, ενώ η ίδια αρχιτεκτονική θα χρησιμοποιηθεί και στις επόμενες GLC και GLC Coupé. Η κίνηση θα μεταδίδεται είτε στους πίσω είτε και στους τέσσερις τροχούς ανάλογα με την έκδοση. Η ανάρτηση θα αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, τα ενεργά αμορτισέρ θα ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό ενώ προαιρετικά θα διατίθεται και αερανάρτηση.

Από πλευράς κινητήρων, η γκάμα θα περιλαμβάνει τετρακύλινδρα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου που θα συνδυάζονται είτε με ήπιο-υβριδικό σύστημα EQ Boost, είτε με επαναφορτιζόμενο υβριδικό EQ Power. Ένας εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας 3,0 λίτρων με ήπιο-υβριδικό σύστημα θα κινεί την έκδοση C43 με τα σήματα της AMG, ενώ η κορυφαία C63 θα φορά μια βελτιωμένη έκδοση του V8 4,0 λίτρων που θα συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης. Πληροφορίες κάνουν λόγο για απόδοση έως και 550 PS στην C63 S 4Matic+ η οποία θα τοποθετηθεί απέναντι στην επόμενη  BMW M4.

Mercedes-Benz

Το μεγάλο highlight της νέας C-Class θα είναι οι εξελιγμένες λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3, οι οποίες θα κάνουν πρεμιέρα στην έβδομη γενιά της S-Class το 2020. Χάρη στους νέους αισθητήρες - lidar μακράς εμβέλειας, ραντάρ πολλαπλών λειτουργιών, αισθητήρες υπερήχων και stereo camera της LG - το Drive Pilot θα επιτρέπει στον οδηγό να παίρνει τα χέρια του από το τιμόνι για μεγάλες αποστάσεις, σε ταχύτητες έως και 130 km/h. Επιπλέον, το σεντάν θα εξοπλίζεται με ένα προηγμένο σύστημα αυτόνομου παρκαρίσματος επιπέδου 4 που εξελίχθηκε από τη Mercedes-Benz σε συνεργασία με την Bosh.

Πηγή: Autocar 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube