To νέο Toyota Century εμφανίστηκε ως... GRMN και κάμπριο!
Το νέο SUV της Toyota θα μπορεί να προσαρμοστεί ακριβώς όπως το θέλει κάποιος αρκεί να υπάρχει φαντασία…και βαθιά τσέπη
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου SUV της ιαπωνικής φίρμας, του νέου Toyota Century, η εταιρεία παρουσίασε δύο πολύ ενδιαφέρουσες εκδόσεις του κορυφαίου μοντέλου.
Πρόκειται για το αγωνιστικό μοντέλο GRMN και πιθανόν ένα μοναδικό κάμπριο! Εκδόσεις που δείχνουν τη μεγάλη γκάμα επιλογών εξατομίκευσης.
Ξεκινώντας με το πιο παράξενο από τα δύο, το 4θυρο υπέρ-πολυτελές SUV φάνηκε σε ένα τίζερ κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης. Ο CEO της Toyota Simon Humphries σχολίασε πως οι δυνατότητες προσαρμογής είναι «άπειρες και ανοιχτές σε συζήτηση», δείχνοντας προς μια έκδοση του επαναφορτιζόμενου υβριδικού Toyota Century με μαλακή κουκούλα.
Φαντάσου τώρα να 'χεις Toyota Century GRMN και να λες στον σοφέρ, «Ιάκωβε, σήμερα πήγαινέ με με τις πόρτες»
Οι Ιάπωνες έκαναν ξεκάθαρο ότι εκτός από τις πολλές επιλογές εξατομίκευσης, είναι ανοιχτοί στο να δημιουργήσουν μοναδικές στο είδος εκδόσεις του Toyota Century με τη βοήθεια «έμπειρων αρχιτεχνιτών». Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του Ανατέλλοντος Ηλίου δήλωσε πως οι πληροφορίες για το πρόγραμμα θα ανακοινωθούν «μόλις καθοριστούν», που σημαίνει ότι μπορεί να βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με πιθανούς αγοραστές.
Δεν είναι ακόμη γνωστό για το αν το κάμπριο Toyota Century είναι υπό κατασκευή. Ένα τέτοιο προϊόν όμως σαφώς και θα κοστίζει πολύ περισσότερα από τα 160.000 ευρώ του στάνταρντ μοντέλου.
Μια άλλη αξιοσημείωτη έκδοση του πολυτελούς SUV με πιθανόν μεγαλύτερη διαθεσιμότητα, έρχεται από το τμήμα της Gazoo Racing και δείχνει πως θα είναι από τα -λιγότερο οδηγούμενα από σοφέρ- αυτοκίνητα στην γκάμα.
Ο επικεφαλής της φίρμας δεν μπήκε σε λεπτομέρειες, αλλά ανέφερε πως «αν θελήσει κάποιος να οδηγήσει το αυτοκίνητο μόνος του τα σαββατοκύριακα, το GRMN σίγουρα δεν θα τον απογοητεύσει».
Είναι ενδιαφέρον πως ο Simon Humphries το ονόμασε GRMN, καθώς αυτή η ονομασία χρησιμοποιείται για τα πιο εκρηκτικά μοντέλα που επικεντρώνονται στην απόδοση και τοποθετούνται πάνω από την γκάμα GR και που αποτελούν ήδη σοβαρά σπόρτσκαρ.
Το έτοιμο για παραγωγή πρωτότυπο, που τονίστηκε στην παρουσίαση, ήταν τοποθετημένο δίπλα στην στάνταρ έκδοση, επιτρέποντας άμεσα μια επιτόπια σύγκριση. Εκτός από το διακριτικό «GR» πάνω στη γρίλια της μάσκας και τη διπλή πιο σκούρα απόχρωση, το σπορ Toyota Century ήταν ντυμένο με ανασχεδιασμένο bodykit.
Εμφανισιακή αλλαγή που περιλαμβάνει ακόμη μεγαλύτερο σπλίτερ, πλαϊνά μαρσπιέ, πίσω πτέρυγα... όλα φτιαγμένα από ανθρακόνημα. Το σπορ bodykit συνδυάζεται με ζάντες 22 ιντσών, κόκκινες δαγκάνες στα δισκόφρενα και χαμηλότερη ανάρτηση. Ένα άλλο αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό είναι οι συρόμενες πόρτες που θα υπάρχουν ως επιλογή στο σπορ Toyota Century .
Αν το μοντέλο τελικά αποτελέσει μέλος της γκάμας GRMN, θα ενισχυθεί και όσον αφορά την απόδοση, εκτός από το πιο σπορ set-up στο σασί. Να θυμίσουμε ότι στη βασική εκδοχή του, το Toyota Century θα έρχεται εξοπλισμένο με έναν επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης με βάση έναν 3,5λιτρων V6 που θα αποδίδει 406 άλογα. Με τη ροπή να μοιράζεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός κιβωτίου e-CVT και του προηγμένου συστήματος τετρακίνησης E-Four Advanced AWD.
Ελπίζουμε, πως η ιαπωνική φίρμα θα δώσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Toyota Century και την κάμπριο και GRMN έκδοσή του, στο κοντινό μέλλον.