Νέο Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid, πραγματικό υβριδικό

Νέο Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid, πραγματικό υβριδικό

Το νέο S-Cross λανσαρίστηκε στο τέλος του ’21 με 48βολτο ελαφρύ υβριδικό σύστημα. Προσεχώς όμως θα αποκτήσει κι ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό στην έκδοση Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid.

Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid

Λίγους μήνες ύστερα από το λανσάρισμά του στα τέλη του 2021, το S-Cross θα είναι σύντομα διαθέσιμο με έναν νέο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης, στην έκδοση Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid. 

Ένας τεχνολογικός νεωτερισμός που εξελίχτηκε από τη Suzuki και έκανε πρεμιέρα τον περασμένο Μάρτιο πάνω στο Vitara, εγγυώμενος ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Το σύστημα που συνδυάζει τον θερμικό κινητήρα 1.5 Dualjet των 102 ίππων με ένα ηλεκτρομοτέρ 33 PS. 

Με εκπομπές COστα 118 g/km, το Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid θα απαλλάσσεται στην Ελλάδα από τα τέλη κυκλοφορίας.

Το αυτοφορτιζόμενο σύστημα του Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid σου επιτρέπει να οδηγείς είτε σε υβριδική είτε σε 100% ηλεκτρική λειτουργία. Ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί μόνος του στη φάση εκκίνησης με χαμηλή ταχύτητα. Ανάλογα με τις συνθήκες, μπορεί να συνεχίσει χωρίς τη βοήθεια του κινητήρα εσωτερικής καύσης όσο το απαιτούμενο φορτίο και η ταχύτητα είναι χαμηλά, με σταθερή ταχύτητα και με όπισθεν. Αν η ζήτηση σε φορτίο είναι υψηλότερη, τότε γίνεται αρωγός του θερμικού μοτέρ, περιορίζοντας την ανάγκη του σε καύσιμο.

Όπως και στο Vitara, το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid συνδυάζεται με ρομποτικό κιβώτιο έξι σχέσεων AGS.

Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid

Η νέα έκδοση 1.5 Dualjet Hybrid θα έρθει να προστεθεί στην υπάρχουσα με τον 1.4 Boosterjet με SHVS 48V. Έκδοση που εξακολουθεί να διατίθεται αποκλειστικά με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ οι και δύο κινητήρες είναι διαθέσιμοι με προσθιοκίνητη μετάδοση ή 4x4 AllGrip Select.

To νέο σύστημα κίνησης του θα επιτρέψει στο Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid να βελτιώσει την αποδοτικότητα του μοντέλου. Σύμφωνα με τον μικτό κύκλο WLTP, η κατανάλωση της προσθιοκίνητης έκδοσης θα είναι 5,2 lt/100 km ή 9% μικρότερη από το αυτόματο Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Hybdrid που αντικαθιστά. Στην πόλη, η κατανάλωση πέφτει ακόμη περισσότερο σύμφωνα με τον κατασκευαστή, στα 4,7 l/100 km ή 33% λιγότερο απ’ ό,τι στο παρελθόν.

Όσον αφορά τις εκπομπές CO2, αυτές μειώνονται στα 118 g/km, επίδοση που απαλλάσσει το Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid από τέλη κυκλοφορίας.

To Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid θα προσφέρει δύο τρόπους οδήγησης: Τον Standard που συνδυάζει τις δύο πηγές ενέργειας για περισσότερο δυναμισμό και τον Eco που δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτρική πρόωση για ένα λιγότερο ενεργοβόρο αποτέλεσμα.

Εκτός από αυτόν τον νέο κινητήρα, το Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid ενσωματώνει όλα τα τεχνικά και αισθητικά χαρακτηριστικά του μοντέλου που παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες, στα οποία περιλαμβάνεται και η τετρακίνηση Allgrip Select της ιαπωνικής εταιρείας.

Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid

Οι τέσσερις λειτουργίες του (Auto, Sport, Snow και Lock) επιτρέπουν στον οδηγό να επιλέξει τη διαμόρφωση 4x4 που ταιριάζει καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης προσαρμόζει το επίπεδο ροπής που περνά στους πίσω τροχούς και βασίζεται στο ESP, στην ισχύ κινητήρα, στο υδραυλικό τιμόνι και σε άλλα ενσωματωμένα συστήματα για τη διαχείριση των τεσσάρων ρυθμίσεων..

Υπάρχουν επίσης τεχνολογίες ασφαλείας Suzuki Safety Support με υποβοήθηση φρεναρίσματος διπλού αισθητήρα (DSBS), προσαρμοζόμενο cruise control, λειτουργία stop/start, προειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας, διόρθωση τροχιάς, ειδοποίηση κόπωσης οδηγού, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, ανίχνευση οχημάτων στα τυφλά σημεία, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα και σύστημα ανίχνευσης κυκλοφορίας από πίσω.

Η λεπτομερής γκάμα καθώς και η τιμή του νέου αυτοφορτιζόμενου Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid πιθανόν θα γίνει γνωστή στην Ελλάδα μέσα στον Ιούλιο, ενώ οι πρώτες παραδόσεις στους πελάτες έχουν προγραμματιστεί, τουλάχιστον για τις μεγάλες ευρωπαϊκές, για το ερχόμενο φθινόπωρο.

[Πηγή Suzuki France]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube