Νέο Renault 5, πρώτες επίσημες φωτογραφίες και οι μπαταρίες
Η Billancourt αρχίζει να σηκώνει την αυλαία στο ηλεκτρικό Renault 5, με τις φωτογραφίες να δείχνουν επιλεγμένα κομμάτια της τελικής έκδοσης. Και μαθαίνουμε τις επιλογές μπαταρίας.
Η άφιξη του ηλεκτρικού Renault 5 πλησιάζει. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στις 26 Φεβρουαρίου 2024, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Αλλά η Renault αρχίζει από τώρα να αποκαλύπτει λίγο λίγο το αυτοκίνητο, το οποίο ονομάζεται επίσημα, Renault 5 E-Tech.
Το Renault 5 E-Tech υπόσχεται τιμή εκκίνησης περίπου 25.000 ευρώ με τις παραδόσεις να ξεκινούν το φθινόπωρο του 2024
Μέχρι σήμερα είχαμε ήδη δει καμουφλαρισμένα μοντέλα. Αυτή τη φορά, οι εικόνες δείχνουν κομμάτια της τελικής έκδοσης που είναι πολύ κοντά στο πρωτότυπο αυτοκίνητο που αποκαλύφθηκε στις αρχές του 2021. Παρατηρούμε ακόμα μια εξέλιξη στο σχήμα των φαναριών, τα οποία είναι σαν να τα δαγκώνει το αμάξωμα, κάτι που σπάει ελαφρά το ορθογώνιο εφέ τους.
Στο καπό ερμηνεύτηκε εκ νέου η εισαγωγή αέρα του ορίτζιναλ R5. Και αντικαθίσταται από μια φωτεινή ένδειξη φόρτισης, το γραφικό της οποίας σχηματίζει τον αριθμό «5», όταν ολοκληρωθεί η φόρτιση.
Το προφίλ θα είναι μυώδες με φουσκωμένα φτερά που παραπέμπουν στο R5 Turbo. Τέλος, στο πίσω μέρος, τα κάθετα φώτα θα συνδέονται με μια μαύρη λωρίδα που θα ενσωματώνει τον αριθμό «5». Το Renault 5 E-Tech θα βασίζεται σε ποπ χρώματα, ενώ ο Ρόμβος έχει επιβεβαιώσει το πράσινο και ένα μπλε εκτός από το κίτρινο του πρώιμου λανσαρίσματος.
Η Billancourt επισημοποιεί και το μέγεθος του αυτοκινήτου. Το Renault 5 E-Tech θα έχει μήκος 3,92 m. Το γαλλικό ηλεκτρικό σουπερμίνι θα εγκαινιάσει τη νέα πλατφόρμα CMF-BEV, η οποία ονομάζεται πλέον AmpR Small. Προέρχεται από τη βάση του Clio και για την περίπτωση έχει προσαρμοστεί εδώ σε ηλεκτρική αρχιτεκτονική.
Το Renault 5 E-Tech φορά για πίσω ανάρτηση έναν πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, στοιχείο που γενικά προορίζεται για ψηλότερες κατηγορίες. Και όπως λέει η Renault, συμβάλλει στην «εξασφάλιση εξαιρετικής σταθερότητας και οδικής συμπεριφοράς».
Επιπλέον, το Ρόμβος επιβεβαιώνει και σημαντικές τεχνικές πληροφορίες. Όπως ότι θα υπάρχουν δύο μεγέθη μπαταριών. Το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί με αυτή της μεγαλύτερης χωρητικότητας, στις 52 kWh, που θα δίνει αυτονομία 400 km. Στη συνέχεια θα υπάρξει και μια μπαταρία 40 kWh, η οποία θα μειώσει την τιμή του αυτοκινήτου. Η Renault ωστόσο, δεν έχει ακόμη αποκαλύψει την αυτονομία αυτής της έκδοσης. Να σημειώσουμε επίσης κάτι που ήδη γνωρίζαμε. Ότι το Renault 5 E-Tech θα έχει το αμφίδρομο ενσωματωμένο φορτιστή, άλλη μια πρεμιέρα για τον τεχνικό εξοπλισμό σε αυτό το επίπεδο της γκάμας.
Το Renault 5 E-Tech υπόσχεται τιμή εκκίνησης περίπου 25.000 ευρώ. Για όποιον θα ήθελε να το παραγγείλει, το «βιβλίο» δεν έχει ανοίξει ακόμη. Αλλά η Renault πουλάει ένα εισιτήριο skip-the-line στον ιστότοπό της σήμερα! Ονομάζεται R5 R Pass. Με αυτό, θα είναι δυνατή η παραγγελία του αυτοκινήτου δέκα ημέρες πριν ανοίξουν οι παραγγελίες για το ευρύ κοινό.
Αρκετές ημέρες για όποιον θα ήθελε να επωφεληθεί από μια παράδοση πριν από τους άλλους. Η Renault αναφέρει ότι οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2024. Οι κάτοχοι του R5 R Pass θα λάβουν μια μινιατούρα για να πνίξουν τον πόνο της αναμονής, ενώ θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο και εκδηλώσεις γύρω από το Renault 5 σε προεπισκόπηση. Για την Ιστορία, το πάσο κοστίζει 150 ευρώ.