Νέο ηλεκτρικό Renault Scénic E-Tech, πρώτες επίσημες εικόνες

Νέο ηλεκτρικό Renault Scénic E-Tech, πρώτες επίσημες εικόνες

Η Billancourt σήκωσε το πέπλο μυστηρίου για την έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού Renault Scénic E-Tech. Παρά το καμουφλάζ όμως, μπορούμε να μαντέψουμε τις ομοιότητες με το πρωτότυπο Scénic Vision.

Renault Scénic E-Tech

Εν αναμονή της επίσημης παρουσίασης του Renault Scénic E-Tech που θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση IAA 2023 στο Μόναχο από τις 4 Σεπτεμβρίου, η γαλλική φίρμα μας δίνει μια γεύση της νέας γενιάς του Scénic.

Το ηλεκτρικό Renault Scénic E-Tech επομένως θα προσφέρεται αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα και θα εγκαινιάσει τη νέα «βιώσιμη» στρατηγική του Ρόμβου.

Αν και εξακολουθεί να είναι σε μεγάλο βαθμό καμουφλαρισμένο, το μοντέλο παραγωγής είναι στενά εμπνευσμένο από τη σπουδή Renault Scénic Vision. Αλλά δεν περιλαμβάνει το αρχικό σύστημα κίνησης που συνδύαζε μια συμβατική μπαταρία με μια κυψέλη καυσίμου.

Renault Scénic E-Tech

Τι θα φορά κάτω από το καπό άραγε το Renault Scénic E-Tech; Το πακέτο κίνησης του Mégane E-Tech ή από την γκάμα του Nissan Ariya που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα;

Ακολουθώντας την τάση της αγοράς, το ηλεκτρικό Renault Scénic E-Tech απομακρύνεται από τον κόσμο των MPV για να αγκαλιάσει περισσότερο τη φυσιογνωμία ενός crossover. Μια αλλαγή που είχε ήδη αποκαλυφθεί από το πρωτότυπο Renault Scénic Vision, από το οποίο παίρνει τα κύρια χαρακτηριστικά του σχεδιασμού.

Αν και εξακολουθεί να είναι «κρυμμένο» με πολύχρωμο καμουφλάζ, το ηλεκτρικό Renault Scénic E-Tech παραγωγής εμφανίζει μια φωτεινή υπογραφή παρόμοια με του πρωτοτύπου, αλλά και με το ηλεκτρικό Renault Mégane E-Tech και το ανανεωμένο Renault Clio.

Renault Scénic E-Tech

Υπάρχουν επομένως κωνικοί οριζόντιοι προβολείς και κάθετοι μισοί ρόμβοι εκατέρωθεν του εμπρός προφυλακτήρα, ενώ ο νέος δισδιάστατος λογότυπος εξακολουθεί να φιγουράρει περήφανα στο κέντρο του ρύγχους του αυτοκινήτου.

Στο πακέτο του νέου Renault Scénic E-Tech περιλαμβάνονται επίσης το μακρύ μεταξόνιο και οι τροχοί πολύ μεγάλης διαμέτρου του πρωτότυπου, όπως και το τριγωνικό τέταρτο παράθυρο και το σχήμα της πίσω κολόνας. Στο πίσω μέρος είναι που εντοπίζεται η κύρια διαφοροποίηση και στα πίσω φώτα με τη φωτεινή υπογραφή «Y» και όχι ανεστραμμένο «L».

Renault Scénic E-Tech

Από την άλλη, παρατηρούμε τα δύο κάθετα φτεράκια σε ένα «κόψιμο» στα πλαϊνά του προφυλακτήρα που έχουν κρατηθεί για τον αεροδυναμικό τους ρόλο. Τέλος, φαίνεται να έχει διατηρηθεί και η πολύπλοκη σχεδίαση στις ζάντες.

Κάτω από το καπό, θα βρούμε το σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού Renault Mégane E-Tech που συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα που θα αποδίδει 130 ή 218 ίππους. Και την επιλογή ανάμεσα σε δύο πακέτα μπαταριών με 40 ή με 60 kWh. Είναι πιθανό λοιπόν ότι και το Renault Scénic E-Tech θα κάνει το ίδιο, τόσο με το ηλεκτρομοτέρ όσο και με τις μπαταρίες. 

Renault Scénic E-Tech

Η δεύτερη πιθανότητα είναι η Renault να βασιστεί στην τράπεζα οργάνων του Nissan Ariya, που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα, για να προσφέρει πιο αποδοτικές παραλλαγές. Όπως συνέβη και με το ηλεκτρικό Mégane, τα μοντέλα προ-παρασκευής θα τα δούμε στους δρόμους της Ευρώπης κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού στα χέρια των μηχανικών και των δοκιμαστών της Renault.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube