Νέο Audi R8: Πισωκίνητο, V6, GT3; Όλα παίζουν!
Αν μη τι άλλο, το απερχόμενο R8 είναι το καλύτερο, και πιο διασκεδαστικό οδηγικά, Audi, με την τετρακίνηση να μην είναι ρυθμισμένη για ν’ αναδείξει τα δυναμικά χαρακτηριστικά.
Στο περιθώριο ενός event για το νέο R8 στην πίστα Ascari στην Ισπανία, ο υπεύθυνος εξέλιξης Roland Schala είπε στο Top Gear πως η νέα πλατφόρμα στην οποία βασίζεται η δεύτερη γενιά, αλλά και η Lamborghini Huracán, προσφέρει πάρα πολλές δυνατότητες.
«Η γραμμή παραγωγής για το νέο R8 είναι τόσο ευέλικτη, που δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να την αλλάξουμε», σχολίασε ο Schala. «Μπορούμε εύκολα να κατασκευάσουμε διάφορες εκδόσεις, όπως Clubsport, GT, GT3.»
Αρχικά, το γερμανικό supercar που θα ντεμπουτάρει σε λίγες μέρες στη Γενεύη θα λανσαριστεί αποκλειστικά με τον ατμοσφαιρικό V10 των 5,2 λίτρων σε δύο βερσιόν, με 540 και 610 ίππους. Ο Schala αναγνωρίζει ότι η γκάμα θα πρέπει να εμπλουτιστεί και με μικρότερους κινητήρες.
«Δεν έχουμε ακόμα αποφασίσει ποιο θα είναι το επόμενο βήμα, αλλά σίγουρα μέσα στον κύκλο ζωής του θα χρειαστούν και άλλοι κινητήρες, ‘κάτω’ από τον V10.»
Ο ατμοσφαιρικός V8 είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα ακολουθήσει. Ο Schala δεν αποκλείει, παρ’ όλα αυτά, και έναν V6, με περισσότερους από 400 ίππους. Ούτε έναν ντίζελ, που θα ταίριαζε και με την αγωνιστική προσπάθεια της Audi στο πρωτάθλημα αντοχής, αν και το βάρος του είναι ένα πρόβλημα.
Προς το παρόν, πάντως, η υπερτροφοδότηση είναι μάλλον απίθανη: «Δεν είναι 100% βέβαιο, μπορεί να συμβεί στο μέλλον, αλλά αυτή τη στιγμή είμαστε επικεντρωμένοι στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες με υψηλό όριο στροφών.»
Οι νοσταλγοί του χειροκίνητου κιβωτίου του προηγούμενου R8 θα μείνουν ωστόσο απογοητευμένοι. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της Audi, «μόνο ένα μικρό ποσοστό πελατών το προτιμούσαν. Επιπλέον, με τις επιδόσεις που προσφέρει η νέα γενιά, το ημιαυτόματο είναι καλύτερο».
[Πηγή: Top Gear]