Νέα Porsche Taycan με 952 ίππους και ακόμα καλύτερες επιδόσεις
Η Porsche Taycan, σχεδόν πέντε χρόνια μετά την πρώτη της εμφάνιση ανανεώθηκε, αποκτώντας μεγαλύτερη ισχύ και περισσότερη αυτονομία.
Ημέρα Porsche Taycan η σημερινή, με τον Γερμανό κατασκευαστή να αποκαλύπτει επίσημα την ανανεωμένη ηλεκτρική ναυαρχίδα της γκάμας του.
Οι αναβαθμίσεις και στις τρεις εκδόσεις (Sedan, Cross Turismo, Sport Turismo) είναι αλλαγές ουσίας και ως εκ τούτου, οι επιδόσεις είναι ακόμα καλύτερες. Όπως ανακοίνωσε επίσημα το εργοστάσιο, η Taycan Turbo S είναι κατά 190 PS ισχυρότερη, ακουμπώντας πλέον τους 952 PS!
Έτσι, η διαδικασία της επιτάχυνσης του 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 2,4” (0,4”πιο γρήγορα από την προκάτοχό της), γεγονός που της δίνει τον τίτλο της γρηγορότερης Porsche παραγωγής.
H ανανεωμένη Porsche Taycan έγινε πιο γρήγορη και προηγμένη τεχνολογικά, ενώ η αυτονομία της κυμαίνεται πλέον στα 678 km
Την ανιούσα έχουν πάρει όμως και οι επιδόσεις της «απλής» Taycan, η οποία εκμεταλλεύεται τον νέο, πίσω ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 109 ίππους περισσότερους από τον προκάτοχό του. Αυτή η συνθήκη της δίνει τη δυνατότητα να φτάσει τα πρώτα 100 km σε 4,8".
Όσον αφορά την αυτονομία της νέας Taycan, η αυξημένη κατά 12 kWh χωρητικότητα της μπαταρίας (105 από 93 kWh) υπόσχεται, σύμφωνα πάντα με το εργοστάσιο 678 km κατά WLTP, με την Taycan Turbo S να μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 630 km.
Συν τοις άλλοις, η πλατφόρμα 800V μπορεί πλέον να φορτίζει με έως και 320 kW (έναντι 270 kW της προηγούμενης), επιτρέποντας έτσι την φόρτιση από το 10 στο 80% σε 18 λεπτά, ακριβώς τα μισά σε σύγκριση με την Taycan πρώτης γενιάς.
Η απόδοση των ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης ενισχύεται ακόμα περισσότερο με το πακέτο Sport Chrono, προσθέτοντας με το πάτημα ενός κουμπιού έως και 95 ίππους, ανάλογα την έκδοση για 10”.
Οι τεχνολογικές αναβαθμίσεις για την νέα Taycan δεν σταματούν όμως εδώ, μιας και εξοπλίζεται με βελτιωμένο σύστημα διαχείρισης της θερμότητας. Εν συνεχεία, όλες οι εκδόσεις έχουν εξοπλιστεί με τροχούς που εστιάζουν στην καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, όπως και ελαστικά με μειωμένη αντίσταση κύλισης.
Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι το βάρος διατηρήθηκε στα ίδια ή και χαμηλότερα επίπεδα, με όλες τις εκδόσεις να ζυγίζουν έως και 15 kg λιγότερο παρά τον πρόσθετο εξοπλισμό τους.
Πλέον, όλες οι εκδόσεις της νέας Taycan εξοπλίζονται με στάνταρ ρυθμιζόμενη αερανάρτηση, με το Porsche Active Ride, την εξελιγμένη παραλλαγή της να αποτελεί επιλογή των τετρακίνητων εκδόσεων.
Κατά τα λοιπά, ως προς την εξωτερική της σχεδίαση, η Taycan δεν θα λέγαμε πως έχει αλλάξει ριζικά. Οι μεγαλύτερες αλλαγές παρατηρούνται στον αναθεωρημένο προφυλακτήρα, με τα πιο φουσκωμένα φτερά, τονίζοντας το πλάτος του αυτοκινήτου.
Τροποποιήσεις υπάρχουν και στα φωτιστικά σώματα, με τα εμπρός είναι πλέον εξοπλισμένα με τεχνολογία HD Matrix για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση. Στο πίσω μέρος, ο λογότυπος της Porsche έχει ενσωματωθεί στην φωτεινή λωρίδα, χαρίζοντας έτσι μία ξεχωριστή και όμορφη λεπτομέρεια.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό, έρχεσαι σε επαφή με όχι μία, ούτε δύο αλλά τέσσερις οθόνες, καθεμία από τις οποίες επιτελεί διαφορετική λειτουργία. Πίσω από το τιμόνι έχει τοποθετηθεί ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο οποίος χαρακτηρίζεται από τα πολύ καλά γραφικά του.
Στο κέντρο της κονσόλας είναι δεσπόζει μία οριζόντια οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ενώ ακριβώς από κάτω της έχει πάρει θέση μία ακόμα οθόνη, υπεύθυνη για τον χειρισμό του κλιματισμού και όχι μόνο.
Τέλος, στην πλευρά του συνοδηγού δύναται να εξοπλιστεί από μία τέταρτη οθόνη με δυνατότητες προβολείς ταινιών και βίντεο. Όπως είναι φυσικό, υπάρχουν απεριόριστες δυνατότητες συνδεσιμότητας «βαθύτερα ενσωματωμένες στις λειτουργίες του αυτοκινήτου», σύμφωνα με την Porsche.