Νέα Porsche 718 Spyder RS, ανοιχτή με 500 ίππους
Η Porsche αποκάλυψε τη νέα 718 Spyder RS, την ισχυρότερη Boxster όλων των εποχών με 500 ίππους και τελευταία έκδοση της 718 με θερμικό μοτέρ.
Το Zuffenhausen παρουσίασε τη νέα Porsche 718 Spyder RS, την ισχυρότερη και πιο σκληροπυρηνική Boxster όλων των εποχών.
H νέα Porsche 718 Spyder RS θα κάνει την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στις εκδηλώσεις της φίρμας στη Στουτγάρδη τον Ιούνιο για τα 75 χρόνια της.
Ξεκινώντας από την υφασμάτινη και χειροκίνητη οροφή της, αυτή ζυγίζει μόλις 18,7 kg και είναι 7,6 kg ελαφρύτερη από εκείνη της 718 Spyder και 16,5 kg πιο ελαφριά από εκείνη της συμβατικής 718 Boxster.
Συνολικά, η νέα 718 Spyder RS ζυγίζει 1.410 kg, 40 kg λιγότερα από την 718 Spyder. Παράλληλα, βρίσκεται πιο κοντά στο έδαφος κατά 30 mm και πατάει σε τροχούς 20".
Επιπλέον, ο κατασκευαστής ισχυρίζεται ότι δεν αποτελεί απλά την ανοιχτή έκδοση της Cayman GT4 RS, καθώς σε σχέση με την τελευταία, η ανάρτηση της έχει διαφορετικές ρυθμίσεις που έχουν σκοπό να προσφέρουν περισσότερη άνεση.
Εκείνοι που αναζητούν το κάτι παραπάνω μπορούν να επιλέξουν το πακέτο Weissach που προσφέρει μεταξύ άλλων ελαφρύτερες ζάντες από μαγνήσιο και απολήξεις της εξάτμισης από τη συλλεκτική 935 που αποκαλύφθηκε το 2018.
Στο κέντρο της, όπως και στην Cayman GT4 RS, βρίσκεται ο 4λιτρος 6κύλινδρος ατμοσφαιρικός της 911 GT3 που αποδίδει 500 ίππους, 450 Nm ροπής και στροφάρει μέχρι τις 9.000 rpm.
Η ισχύς περνάει στους πίσω τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου PDK. Ως αποτέλεσμα, το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,4", τα 200 km/h έρχονται σε 10,9" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 308 km/h.
H νέα Porsche 718 Spyder RS θα κάνει την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στις εκδηλώσεις της μάρκας στη Στουτγάρδη τον Ιούνιο για τον εορτασμό των 75 χρόνων της.
Τέλος, να σημειώσουμε ότι η 718 Spyder RS είναι η τελευταία έκδοση της 718 με θερμικό μοτέρ καθώς οι νέες 718 Cayman και 718 Boxster που αναμένεται να κάνουν ντεμπούτο το 2025, θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικές και θα βασίζονται σε μια νέα πλατφόρμα με διάταξη που θα «μιμείται» τα κεντρομήχανα χαρακτηριστικά των σημερινών μοντέλων.