Νέα Ferrari FXX-K Evo
Διαθέσιμο τόσο ως πακέτο όσο και ως μοντέλο (πολύ) περιορισμένης παραγωγής, η FXX-K Evo υπόσχεται ακόμα καλύτερη αεροδυναμική απόδοση.
Η Ferrari αποκάλυψε στον τελικό του φετινού Ferrari Challenge στην πίστα του Mugello, το πακέτο Evo για την πιστάδικη ναυαρχίδα FXX-K.
Το πακέτο Evo αφορά μόνο την βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης και την μικρή μείωση του βάρους της έκδοσης FXX-K (βασίζεται στην LaFerrari). Σε ρυθμό τελικής ταχύτητας παράγει downforce 830 kg, τιμή βελτιωμένη κατά 23% σε σχέση με την FXX-K και 75% σε σχέση με την LaFerrari. Επιπλέον, όταν κινείται με 200 km/h «πιέζεται» με 640 kg προς το έδαφος, τιμή πολύ κοντά στα αγωνιστικά της GT3 και 100 kg αυξημένη σε σχέση με την FXX-K.
Το ειδικά εξελιγμένο αεροδυναμικό κιτ περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, με τον εμπρός να βελτιώνει κατά 10% την ροή του αέρα και να αυξάνει την κάθετη δύναμη στον εμπρός άξονα. Στις άκρες συναντάμε μικρά πτερύγια (vortex generators) που βελτιώνουν περαιτέρω την ροή αέρα. Παρόμοια πτερύγια συναντάμε και στο επανασχεδιασμένο πάτωμα της FXX-K Evo, καθώς και στο νέο κάλυμμα του κινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι ο αεροδυναμικός διαχύτης και η ενεργή πίσω πτέρυγα να αποδίδουν μεγαλύτερο έργο, μιας και δέχονται μεγαλύτερες ποσότητες κατευθυνόμενου αέρα. Ακόμα, η ενεργή πίσω πτέρυγα έχει νέο λογισμικό με διαφορετικές ρυθμίσεις.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 458 Speciale [video]
Αλλαγές συναντάμε και στην ανάρτηση, μιας και πλέον πρέπει να διαχειριστεί μεγαλύτερη «πίεση». Στην καμπίνα, τα νέα περιορίζονται στο νέο τιμόνι και την μεγαλύτερη οθόνη του συστήματος πολυμέσων και ελέγχου των συστημάτων του νέου αγωνιστικού.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 488 Spider [video]
Η νέα Ferrari FXX-K Evo μπορεί να αποκτηθεί με δύο τρόπους. Ο ένας είναι να είστε ήδη κάτοχος της FXX-K και συμμετέχετε στο πρόγραμμα Corse Clienti, οπότε μπορείτε να προχωρήσετε στην «αναβάθμιση». Ο άλλος τρόπος είναι να αγοράσετε ολόκληρο το αγωνιστικό, από την πραγματικά πολύ μικρή παραγωγή που θα υπάρξει.