Νέα Citroën C4 2020: Έτσι θα είναι;
Η Citroën επιβεβαίωσε ότι η ολοκαίνουργια C4 θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στις 30 Ιουνίου 2020. Φυσικά θα είμαστε «παρόντες», αλλά αυτό δεν μας εμποδίζει να δούμε πώς φαντάζεται το AutoExpress πως θα είναι το γαλλικό χάτσμπακ.
Το γνωρίζαμε ήδη από προχτές μέσω του λογαριασμού της Citroën στο Twitter: Η νέα γενιά της C4, που θα παρουσιαστεί στο τέλος του μήνα, θα χάσει τον «Κάκτο» της. Αλλά το ότι θα απωλέσει το δεύτερο μέρος του ονόματός της, δεν σημαίνει ότι δεν θα είναι «πικάντικη», όπως τουλάχιστον υπόσχεται ο Γάλλος κατασκευαστής.
Ο ακρωτηριασμός του ονόματος θα μπορούσε να υποδηλώνει επιστροφή στην παραδοσιακή μορφή της C4 που εγκαταλείφθηκε το 2018. Αλλά οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες από τα μουλάρια δοκιμών αποκαλύπτουν την υψηλή κορμοστασιά ενός SUV. Ωστόσο, η σκιαγραφία δίνει μια έντονα οπισθοκλινή οροφή, δίνοντας έτσι πιο δυναμική εικόνα στο σύνολο και προκαλώντας αισθητικά την GS που γιορτάζει την 50ή επέτειό της εφέτος.
Πάνω σε αυτή τη βάση, οι Βρετανοί συνάδελφοί μας από το Auto Express έχουν επεξεργαστεί ψηφιακά τις εικόνες σε μια προσπάθεια να αφαιρέσουν το τυπικό παραπλανητικό καμουφλάζ των μουλαριών και προσπαθώντας να πλησιάσουν την πραγματική εμφάνιση του τελικού μοντέλου.
Το εμπρός μέρος δεν προκαλεί μεγάλη κατάπληξη, υιοθετώντας φώτα σε δύο επίπεδα που συνδέονται με τη μάσκα, ενώ χαμηλά τα πλευρά αναδεικνύονται με ό,τι απέμεινε από τα διάσημα «airbumps» που λανσαρίστηκαν με την πρώτη γενιά του C4 Cactus. Το πίσω μέρος από την άλλη πλευρά, είναι πράγματι πρωτότυπο, με μια φωτεινή μπαρέτα σε ολόκληρο το πλάτος, μοιάζοντας έντονα με εκείνη που υπήρχε στο πρωτότυπο 19_19 του 2019.
Αυτή η νέα γενιά Citroën C4 θα πατάει πάνω στην πλατφόρμα CMP, την ίδια με αυτή που χρησιμοποιούν τα πρόσφατα Peugeot 208 και 2008. Επομένως, θα μοιράζονται και τους ίδιους κινητήρες, είτε βενζίνης με τους 3 κυλίνδρους 1.2 PureTech είτε ντίζελ με το 1.5 BlueHDI. Αλλά και μια ηλεκτρική έκδοση, όπως μάθαμε από το twittάρισμα της Citroën. Αυτή η μοντέρνα, ηλεκτρική έκδοση θα ονομάζεται ë-C4 και θα έχει αναμφίβολα το ίδιο τεχνικό δελτίο δεδομένων με τα e-208 και e-2008. Δηλαδή έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και μια μπαταρία 50 kWh.
Αυτό που πρέπει να συνεχίσει να διακρίνει τη Citroën από τα ξαδέλφια του στο Sochaux, ωστόσο, είναι οι αναρτήσεις. Η C4 θα συνεχίσει πράγματι να είναι εξοπλισμένη εμπρός με MacPherson και πίσω με τον ημιάκαμπτο με τα υδραυλικά bump-stop που είχε το C4 Cactus. Και θεωρούμε ότι ο γάμος τους με ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης θα είναι ένας ιδιαίτερα ενδιαφέρων συνδυασμός.
Ωστόσο για να ανακαλύψουμε την πραγματικότητα της νέας C4 σε όλες τις διαστάσεις και εκφάνσεις της, θα χρειαστούν μερικές μέρες ακόμη. Οι πληροφορίες πάντως λένε ότι οι παραγγελίες -τουλάχιστον για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές- ξεκινούν τον Ιούλιο και πρώτες παραδόσεις το τρίτο 3μηνο του 2020.