
Νέα BMW X3L, 12 πόντοι παραπάνω μήκος κάνουν τη διαφορά
Ο ανταγωνιστής του Audi Q5 και της Mercedes-Benz GLC επιμηκύνεται και γίνεται BMW X3L για να ευχαριστήσει τους Κινέζους πελάτες που ορκίζονται στην ευρυχωρία στο πίσω κάθισμα. Και θα μείνει μόνο στην Κίνα.


Στην Ευρώπη, οι λιμουζίνες δικαιούνται μερικές φορές εκδόσεις «Long», όπως στην περίπτωση της Mercedes-Benz S Class ή της παλιάς Porsche Panamera που και οι δύο διατίθενται με δύο μεγέθη μεταξονίου. Αλλά μήπως παραπάει για BMW X3L;
Στην Κίνα, οι πελάτες αγαπούν ιδιαίτερα τον χώρο για τα πόδια στο πίσω κάθισμα κι αυτός είναι ο λόγος που οι φίρμες εκεί διαθέτουν επίσης εκδόσεις «Long». Όχι μόνο στη μεγάλη πολυτελή κατηγορία, αλλά σε άλλες κατηγορίες αυτοκινήτων. Πρακτική που ακολουθείται εδώ και αρκετά χρόνια.
H BMW X3L θα κατασκευάζεται και θα διατίθεται αποκλειστικά στην Κίνα
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η BMW μόλις παρουσίασε μια έκδοση «L» της ολοκαίνουργιας X3 της γενιάς G45. Αντί λοιπόν για τα 4,76 m που είναι το μήκος της για όλες τις άλλες αγορές, η λιμουζινάτη κινεζική παραλλαγή μάκρυνε κατά 12,6 πόντους. Που όσον αφορά το μεταξόνιο, μεταφράζεται σε αύξηση κατά 11,1 εκατοστά Αυτό προφανώς έχει το όφελός του στα πίσω καθίσματα, με 9,6 πόντους επιπλέον χώρο για τα γόνατα και συνολικά περισσότερο από ένα μέτρο χώρο για τα πόδια.
Σε αντίθεση με την BMW X3 που πωλείται στη Δύση, και κατασκευάζεται στις Ηνωμένες Πολιτείες και στη Νότια Αφρική, η κινέζική X3L θα συναρμολογείται αποκλειστικά στην Κίνα και θα προορίζεται για τους ντόπιους πελάτες.
Οπότε, στην Ελλάδα θα πρέπει να συμβιβαστούμε με το «κανονική» BMW X3. Μπορεί να μην καθόμαστε με την ίδια άνεση που κάθονται οι Κινέζοι καταναλωτές στο πίσω κάθισμα, αλλά έχουμε σαφές όφελος με ακριβέστερη οδική συμπεριφορά, καθώς η X3 «μας» έχει μικρότερη μάζα.
Σημειώστε ότι οι κύριοι ανταγωνιστές της BMW, Mercedes-Benz και Audi προσφέρουν επίσης μακριά παραλλαγή στα μεσαία SUV τους για να προσελκύσουν τους Κινέζους πελάτες.