Νέα ανάρτηση για τα επερχόμενα VW Tiguan και Passat
Ένα teaser της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ήταν αρκετό, προκειμένου να αποκαλύψει ορισμένα στοιχεία για τη νέα γενιά των πολύ επιτυχημένων VW Tiguan και Passat. Μεταξύ αυτών, ξεχωρίζει η λειτουργία της ανάρτησης.
Το λανσάρισμα των νέων Tiguan και Passat έχει οριοθετηθεί για το 2024, με το ενδιαφέρον του κόσμου να είναι ήδη αρκετά μεγάλο. Στο πλαίσιο αυτό, η Volkswagen, παρουσίασε μέσω ενός βίντεο τη λειτουργία της ανάρτησης DCC Pro, με τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ.
Οι ιθύνοντες των Γερμανών, διατείνονται ότι η ολοκαίνουρια ανάρτησή τους θα «συνδυάζει μοναδικά και αρμονικά την άνεση με την ευελιξία». Πώς όμως θα συμβεί αυτό; Κάθε ένα από τα αμορτισέρ θα εφοδιάζεται με δύο βαλβίδες, οι οποίες θα ρυθμίζουν την απόσβεση τόσο κατά τη συμπίεση, όσο και κατά την επαναφορά. Έχοντας μεταξύ τους ανεξάρτητη λειτουργία, το σύστημα θα μπορεί να «καταπίνει» τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, εξασφαλίζοντας παράλληλα ότι δεν θα πλέει στις στροφές,
Πέρα όμως από τα των αναρτήσεων τεκταινόμενα, είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πως το νέο Tiguan θα βασίζεται στην ανανεωμένη πλατφόρμα MQB. H εισαγωγική έκδοση θα αφορά τον υβριδικό κινητήρα βενζίνης 1.5 eTSI. Διαθέσιμες όμως (πέρα από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις) θα είναι και εκδόσεις με το γνώριμο κινητήρα ντίζελ χωρητικότητας 2.0 λίτρων.
Ασφαλώς, δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν από το μενού Plug-in υβριδικές εκδόσεις. Η ισχυρότερη από αυτές, εφοδιάζεται με μια μπαταρία 18,5 kWh, εξασφαλίζοντας έτσι αυτονομία της τάξης των 100 km, για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση.
Ως προς το Passat, την πρεμιέρα του οποίου αναμένουμε προς τα τέλη Αυγούστου, η μεγαλύτερη και σπουδαιότερη αλλαγή έγκειται στον τύπο του αμαξώματος. Το Passat 9ης γενιάς θα προσφέρεται μόνο ως station wagon, καθώς η sedan εκδοχή του μοντέλου αναμένεται να ρίξει τη δική της αυλαία. Επιπροσθέτως θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB Evo, όντας δηλαδή μεγαλύτερο σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Οι κινητήριες εκδόσεις αναμένεται να είναι ίδιες με αυτές που είδαμε και στο Tiguan.