Νέα 100% ηλεκτρική Alfa Romeo Giulietta;

Νέα 100% ηλεκτρική Alfa Romeo Giulietta;

Ο διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo δηλώνει ότι η βελτίωση της κερδοφορίας της εταιρείας θα μπορούσε να ανοίξει το δρόμο για την επιστροφή της στην κατηγορία των χάτσμπακ.

Alfa Romeo Giulietta

Η ιταλική μάρκα αποχώρησε από την κατηγορία των χάτσμπακ το 2020, παύοντας την παραγωγή τής Alfa Romeo Giulietta ύστερα από δέκα χρόνια.

Η crossover Tonale θεωρήθηκε έμμεσος αντικαταστάτης της, αλλά ο CEO Jean-Philippe Imparato δεν απέκλεισε ένα νέο μοντέλο, μιλώντας στο Autocar. Φαίνεται όμως να προβληματίζεται για το πόσο θα είναι κερδοφόρο σε μια εποχή που κυριαρχούν τα ψηλά οχήματα.

Ευτυχώς, η ιταλική φίρμα διάγει περίοδο κερδοφορίας κι αυτό της επιτρέπει να εξετάσει κινήσεις και νέα μοντέλα που σε άλλη περίπτωση δεν θα υπήρχε πιθανότητα να γίνουν πραγματικότητα.

Alfa Romeo Giulietta

Η Giulietta κρίνεται επιτυχημένη, πουλώντας 78.911 μονάδες σε όλη την Ευρώπη την καλύτερη χρονιά της, προτού νεότερα ανταγωνιστικά μοντέλα την επισκιάσουν σε τεχνολογία, χώρους κι εικόνα του εσωτερικού.

Σε οδική συμπεριφορά πάντως, παρέμεινε από τα πιο καλοστημένα μοντέλα της κλάσης μέχρι και την τελευταία μέρα πώλησής της.

Alfa Romeo Giulietta

Η ιταλική μάρκα άφησε να εννοηθεί ότι θα μπορούσε να επεκταθεί και στην κερδοφόρα αγορά των πολυτελών ηλεκτρικών πολυμορφικών. Θυμίζουμε ότι είναι μια κατηγορία σε άνθιση, όπου η Volvo θα παρουσιάσει το πρώτο της μοντέλο, το EM90.

Εάν η Alfa κατασκεύαζε ένα νέο χάτσμπακ, πιθανότατα θα χρησιμοποιούσε τη νέα πλατφόρμα STLA Medium. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε να επωφεληθεί από τις οικονομίες κλίμακας που προσφέρει ο Όμιλος Stellantis των 14 επωνυμιών. 

Alfa Romeo Giulietta

Έως και δύο εκατομμύρια αυτοκίνητα ενδέχεται να κατασκευάζονται κάθε χρόνο πάνω στη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Σχεδιάστηκε έχοντας προτεραιότητα την ηλεκτροκίνηση, αλλά μπορεί να στεγάσει και κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τα νέα μοντέλα που θα βασίζονται στην STLA Medium περιλαμβάνουν την επόμενη Alfa Romeo Giulia και το επερχόμενο Peugeot 3008.

Alfa Romeo Giulietta

Στις ηλεκτρικές εκδόσεις, αναμένουμε αυτονομία έως και 700 km με μία μόνο φόρτιση από την μπαταρία των 98 kWh, με τη ροπή ισχύ να μοιράζεται και στους δύο άξονες στις πιο ισχυρές εκδόσεις. Η STLA Medium είναι εγγενώς προσθιοκίνητη, αλλά η τετρακίνηση είναι δυνατή μέσω τοποθέτησης ηλεκτροκινητήρα πίσω. 

Παρά το γεγονός ότι η πλατφόρμα επιτρέπει τα θερμικά μοτέρ, η Alfa Romeo Giulietta αποκλείεται να μην είναι EV. Μην ξεχνάτε ότι η φίρμα από το Μιλάνο έχει δεσμευτεί ότι θα είναι αμιγώς ηλεκτρική από το 2027.

Πηγή: Autocar

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube