Μόνο με 4κύλινδρα μοτέρ η νέα Mercedes-Benz C-Class!

Μόνο με 4κύλινδρα μοτέρ η νέα Mercedes-Benz C-Class!

Η C-Class W206 του 2021 θα είναι μια μικρή επανάσταση για τη Mercedes-Benz. Για πρώτη φορά ύστερα από χρόνια δεν θα υπάρχει «μεγάλος» κινητήρας στην γκάμα της, παρά μόνο 4κύλινδροι.

Οι μέρες των κινητήρων με χωρητικότητα πάνω από τα έξι λίτρα στα κόμπακτ premium της Mercedes-Benz πέρασαν ανεπιστρεπτί. Στην πραγματικότητα όμως, πρέπει να κρατήσουμε ακόμα μικρότερο καλάθι: Δεν είναι μόνο ο κυβισμός, αλλά ήρθε επίσης το τέλος των κινητήρων με περισσότερους από τέσσερις κυλίνδρους. Η νέα γκάμα της Mercedes-Benz C- Class C (W206), η οποία θα παρουσιαστεί τον επόμενο χρόνο, θα είναι εμπνευσμένη σε μεγάλο βαθμό από τον σχεδιασμό της μεγάλης αδελφής, της S-Class, με την οποία θα μοιράζεται και κάμποσες από τις τεχνολογίες της.

Μια παραδοσιακή μετάγγιση που είναι κοινή μεταξύ των Γερμανών κατασκευαστών, αλλά όχι σε όλους τους τομείς. Έτσι, οι 6κύλινδροι και οι V8 θα αποτελούν προνόμιο μόνο των μεγάλων Mercedes-Benz, με τη C-Class W206 να αρκείται αποκλειστικά σε τέσσερις κυλίνδρους.

Έτσι, η νέα γενιά της C-Class θα εμπιστευτεί για άλλη μια φορά τη μονάδα OM654 (μικροϋβριδική έκδοση OM654 «M»), η οποία χρονολογείται από το 2016, αλλά έχει εκσυγχρονιστεί με την πάροδο του χρόνου για να πληροί τα πιο αυστηρά πρότυπα. Στους βενζινοκινητήρες, η C-Class θα κάνει χρήση του μοτέρ M254. Μια πολύ πρόσφατη δίλιτρη μονάδα βενζίνης, επίσης μικροϋβριδική, η οποία προέρχεται από το 6κύλινδρο μοτέρ ντίζελ M256. Η ισχύς στην πιο ισχυρή εκδοχή της αναμένεται να είναι κοντά στα 300 άλογα.

Mercedes-Benz C 180
Η νέα γενιά της Mercedes-Benz C-Class έρχεται το επόμενο καλοκαίρι.


Η γκάμα AMG όμως θα είναι η μεγάλη έκπληξη. Οι V8 και V6 των AMG C 63 και C 43 θα εξαφανιστούν, δίνοντας τη θέση τους, πολύ πιθανόν, στον κινητήρα Μ139. Που δεν είναι άλλος από αυτόν που φορά η AMG A 45. Κάτω από το καπό της C 43 θα ξεπερνά τα 400 άλογα. Όσον αφορά τη C 63, η ισχύς θα υπερβαίνει τους 500 ίππους, χάρη στο μικροϋβριδικό σύστημα και στην παρουσία ενός ισχυρού ηλεκτρομοτέρ που θα καθιστά το αυτοκίνητο τετρακίνητο. 

Το μεγάλο πλεονέκτημα του περάσματος από τον V8 στους τέσσερις κυλίνδρους θα είναι το ελαφρύτερο, κατά συνέπεια και πιο κοφτερό, μπροστινό. Με την όποια απώλεια, πρέπει να παραδεχτούμε, θα υπάρχει όσον αφορά τον χαρακτήρα. Το άλλο τεράστιο όφελος θα είναι το οικονομικό και οικολογικό, με τη δραστική μείωση των εκπομπών CO2 από την γκάμα της AMG C-Class.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Όλες οι πληροφορίες για την επόμενη Mercedes-Benz C-Class

Η νέα Mercedes C-Class θα προσφέρει και μια άνευ προηγουμένου επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση με ηλεκτρική αυτονομία σχεδόν 90 km. Από την επόμενη χρονιά μάλιστα. Σύμφωνα με τους συναδέλφους μας στο Automobilwoche, το ζητούμενο στη Mercedes-Benz είναι να προσφέρει στους πελάτες της ένα plug-in hybrid που θα μπορεί να ανταποκριθεί με ηλεκτρική επάρκεια στην καθημερινότητα.

Η 100% ηλεκτρική παραλλαγή από την πλευρά της, θα έρθει πολύ αργότερα. Το Automobilwoche μιλάει για την είσοδο της EQC στην αγορά, στην καλύτερη περίπτωση, το 2024, η οποία θα συμπέσει με την ανανέωση του μέσου ζωής της W206. Μέχρι τότε, η Mercedes-Benz θα πρέπει να εργαστεί σκληρά για να διασφαλίσει ότι οι λίγες θερμικές εκδόσεις της C-Class που θα εξακολουθούν να υφίστανται, θα μπορούν να περάσουν το αυστηρό πρότυπο Euro 7.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube