Mercedes-Benz: Προσεχώς επαναφορτιζόμενη υβριδική A-Class;

Mercedes-Benz: Προσεχώς επαναφορτιζόμενη υβριδική A-Class;

Ο εξυβριδισμός στις κόμπακτ μπερλίνες είναι ακόμη κάτι σπάνιο, αλλά μάλλον σύντομα θα δούμε μια Α-Class με μπαταρίες και πρίζα φόρτισης στην ολοκαίνουργια έκδοση A 250e.

Απόδοση και ροπή επιπέδου δίλιτρου τούρμπο από υπετροφοδοτούμενο 1.300άρι μοτέρ; Για να πιάσει τέτοια νούμερα το τελευταίο, είναι προφανώς απαραίτητο να συνδυαστεί με ένα ηλεκτροκινητήρα και αυτό απ’ ό,τι φαίνεται έχει προγραμματιστεί από τη Mercedes-Benz για τη νέα έκδοση A 250e. Σύμφωνα με το Autocar, η γερμανική φίρμα σύντομα θα αποκαλύψει το πρώτο επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο της Α-Class.

O υβριδικός συνδυασμός θα αποτελείται από τον πρόσφατο 4κύλινδρο κινητήρα των 1,33 lt που εξελίχτηκε από κοινού με τη Renault, ένα ηλεκτρομοτοτέρ με καμιά εκατοστή άλογα και μπαταρίες 15kWh. Εάν επιβεβαιωθεί αυτή η τελευταία πληροφορία, θα είναι πραγματικά τεράστιο το νούμερο της ενεργειακής πυκνότητας, μεγαλύτερο και από αυτό των μπαταριών του Mitsubishi Outlander PHEV που είναι ένα πολύ μεγαλύτερο και πιο οικογενειακό αυτοκίνητο.

a-class engine 1.33
To μικρό μοτέρ των 1,33 lt θα υποβοηθείται από ηλεκτροκινητήρα 100 ίππων που θα υποστηρίζεται από συστοιχία μπαταριών 15kWh, ικανή να μετακινήσει το αυτοκίνητο αμιγώς ηλεκτρικά τουλάχιστον 50 km σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας και χρήσης.


Με τόσο μεγάλες μπαταρίες, των οποίων το βάρος υπολογίζουμε να ξεπερνά τα 100 kg, η Mercedes-Benz A 250e θα μπορεί προφανώς να διανύει τουλάχιστον 50 km αμιγώς ηλεκτρικά και χωρίς «οικονομία» στα ηλεκτρόνια. Με άλλα λόγια τη μέση καθημερινή μετακίνηση ενός κατοίκου της πόλης σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας και χρήσης.

Η Στουτγάρδη έχει ήδη προβλέψει συνδυαστική ισχύ για την A 250e πάνω από 200 άλογα, ενώ η τιμής της εκτιμάται ότι θα είναι η ίδια ή και ακριβότερη από αυτήν της δίλιτρης θερμικής Α 250.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube