McLaren: Ο ανταγωνισμός ποντάρει στα SUV και εμείς σε ένα «καθημερινό» GT

McLaren: Ο ανταγωνισμός ποντάρει στα SUV και εμείς σε ένα «καθημερινό» GT

Αντίθετα με τις τάσεις της αγοράς η McLaren πιστεύει πως το SUV δεν ταιριάζει στο DNA της.

Σε αντίθεση με τη μόδα των SUV η McLaren «στοιχηματίζει» σε ένα φιλικό στην καθημερινή χρήση μοντέλο GT που θα απευθύνεται στους πελάτες που θέλουν ένα αυτοκίνητο με την υπογραφή της, αλλά να το χρησιμοποιούν πιο «χαλαρά».

Η McLaren μιλά για ένα αυτοκίνητο με κόστος γύρω από τα $200.000 που θα καθιερώσει μια νέα κατηγορία και η οποία θα τη βοηθήσει να πετύχει μια αύξηση 25% στις πωλήσεις της, δήλωσε από το Φεστιβάλ του Goodwood ο επικεφαλής των οικονομικών της εταιρείας, ο Paul Buddin.

Η McLaren  θέλει να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο το οποίο θα τοποθετηθεί απέναντι στις Porsche 911, Aston Martin DB11 και Bentley Continental GT, καθώς πιστεύει πως η κατασκευή ενός SUV είναι πολύ μακριά από το DNA της μάρκας. Είναι ένα αυτοκίνητο που θα προσελκύσει ανθρώπους που θέλουν την πολυτέλεια, την σπορτίβ αίσθηση,  την ευκολία στην καθημερινή οδήγηση αλλά και αυξημένους αποθηκευτικούς  χώρους,  δήλωσε ο Buddin από το Goodwood, όπου η McLaren  GT οδηγήθηκε δημόσια για πρώτη φορά.

carg

Ωστόσο, καθώς η McLaren επικεντρώνεται σε ένα αυτοκίνητο ικανό να μεταφέρει τους ιδιοκτήτες του στην δουλειά τους κάθε μέρα χωρίς να αισθάνονται ότι…  αγωνίζονται στο Le Mans, οι αντίπαλοί της σπρώχνουν τους πελάτες τους προς την κατηγορία των SUV. Porsche Cayenne και Macan, Bentley Bentayga, Lamborghini Urus, Rolls-Royce Cullinan και Aston Martin DBX προσπαθούν αν προσελκύσουν «χοντρά πορτοφόλια», ενώ και η Ferrari ανακοίνωσε ότι θα υποκύψει στην τάση της εποχής με την Purosangue, που θα είναι έτοιμη μέχρι το 2022.

inte

Η McLaren είναι πιθανό να προσφέρει περισσότερες παραλλαγές της GT μετά τη δέσμευση να προωθήσει 18 νέα αυτοκίνητα έως το 2025, για να φτάσει τις 6.000 ετήσιες πωλήσεις. Η αυτοκινητοβιομηχανία δεσμεύεται σε 100% υβριδική πορεία έως το 2025 και έχει αρχίσει να ερευνά την πιθανότητα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου παρά τις ανησυχίες της ότι οι πελάτες ενδέχεται να απορρίψουν οτιδήποτε δεν έχει το θόρυβο ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Τέλος, ο Buddin δήλωσε πως ένα άτακτο Brexit θα έχει περιορισμένο αντίκτυπο στην εταιρεία καθώς ετοιμάζει και ένα νέο εργοστάσιο που θα αυξήσει τον αριθμό των εξαρτημάτων που θα κατασκευάζονται στη Βρετανία.            

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube