Mazda, αναθεώρηση στρατηγικής στην ηλεκτροκίνηση με το νέο CX-5

Mazda, αναθεώρηση στρατηγικής στην ηλεκτροκίνηση με το νέο CX-5

Η Mazda συνεχίζει να επενδύει σε κινητήρες εσωτερικής καύσης με το νέο CX-5 και τον κινητήρα Skyactiv-Z, μειώνοντας ταυτόχρονα τις επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση και στρεφόμενη σε συνεργασίες για να διατηρήσει τον ανταγωνιστικότητά της.

Mazda

Η Hiroshima επιβεβαιώνει την αφοσίωσή της στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανακοινώνοντας ότι το νέο Mazda CX-5 θα συνεχίσει να βασίζεται σε θερμική τεχνολογία. 

Παράλληλα, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία αναθεωρεί προς τα κάτω τις επενδύσεις της στην ηλεκτροκίνηση και στρέφεται σε στρατηγικές συνεργασίες για να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά της στην παγκόσμια αγορά. Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα γενιά του CX-5 θα εγκαταλείψει τον τρέχοντα κινητήρα Skyactiv-X των 183 ίππων, ο οποίος χρησιμοποιείται σε μοντέλα όπως το CX-30 και το Mazda3, και θα εφοδιαστεί με έναν νέο κινητήρα που θα φέρει την ονομασία «Skyactiv-Z». Ο νέος κινητήρας θα πληροί τους αυστηρούς κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τις εκπομπές ρύπων και θα συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα, προσφέροντας καλύτερη απόδοση και μειωμένες εκπομπές.

Η Mazda μειώνει τις επενδύσεις στην τεχνολογία ηλεκτρικών κατά τρία εκατομμύρια ευρώ

Mazda
Επιπλέον, η Mazda εισάγει απλοποιημένες τεχνολογικές λύσεις στον νέο κινητήρα, όπως τη μείωση των μονάδων ελέγχου κινητήρα (ECU) και τη χρήση νέων τύπων λογισμικού ελέγχου. Αυτές οι αλλαγές στοχεύουν στη μείωση του κόστους ανάπτυξης και παραγωγής, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα του μοντέλου. Το νέο CX-5 αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στην αγορά εντός δύο ετών.

Παράλληλα, η Mazda αποφάσισε να μειώσει τις επενδύσεις της στην ηλεκτροκίνηση από €12 εκατ. σε εννιά εκατομμύρια. Η εταιρεία δήλωσε ότι θα κόψει έξοδα σε τομείς όπως η εξέλιξη της ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής, των υβριδικών συστημάτων και της τεχνολογίας μπαταριών. Αντί να αναπτύσσει μόνη της την ηλεκτρική τεχνολογία, η Mazda θα στηριχθεί σε συνεργασίες με άλλους κατασκευαστές που διαθέτουν ήδη σημαντική τεχνογνωσία στον τομέα αυτόν, όπως η Toyota και η κινεζική Chengan.

Η συνεργασία με την Chengan έχει ήδη αποφέρει καρπούς, με την παραγωγή του ηλεκτρικού σεντάν Mazda 6e. Επιπλέον, η Mazda ετοιμάζει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το οποίο θα κατασκευαστεί στην Ιαπωνία σε συνεργασία με την Panasonic. Το νέο μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει την ίδια περίοδο με το νέο CX-5, ενισχύοντας την ηλεκτρική προσφορά της εταιρείας.

Mazda
Ο CEO της Mazda, Masahiro Moro, εξήγησε ότι η μείωση των επενδύσεων στην ηλεκτροκίνηση αποσκοπεί στη διαχείριση του κινδύνου και στην αποδοτικότητα της εταιρείας. «Η ανάπτυξη μπαταριών απαιτεί σημαντικό κεφάλαιο, ενώ η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι ακόμη πλήρως εξασφαλισμένη. Στόχος μας είναι να κάνουμε προσεκτικές και αποδοτικές επενδύσεις, ενώ ταυτόχρονα παρακολουθούμε και ενθαρρύνουμε την καινοτομία», δήλωσε ο Moro.

Επιπλέον, τόνισε ότι η Mazda, ως ιαπωνική εταιρεία, θα επεκτείνει το δίκτυο συνεργασιών της για να παραμείνει ανταγωνιστική στη διεθνή αγορά. «Μέσω συνεργασιών και στρατηγικών συμμαχιών, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών μας», πρόσθεσε.

Η Mazda συνεχίζει να στηρίζεται στην τεχνολογία των κινητήρων εσωτερικής καύσης, ενώ ταυτόχρονα αναπροσαρμόζει τη στρατηγική της στην ηλεκτροκίνηση. Με το νέο CX-5 και τις στρατηγικές συνεργασίες της, η εταιρεία επιδιώκει να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά της σε μια αγορά που βρίσκεται σε συνεχή μεταμόρφωση. Η ισορροπία μεταξύ παραδοσιακών και καινοτόμων τεχνολογιών φαίνεται να είναι ο κεντρικός άξονας της πορείας της Mazda προς το μέλλον.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube