Lexus LBX με 304 PS θα μπορούσε να κάνει ευρωπαϊκή καριέρα
To ήπιου χαρακτήρα LBX γίνεται Lexus LBX Morizo RR με ισχύ 304 PS, χειροκίνητο σασμάν και τετρακίνηση. Η άφιξή του στην Ευρώπη δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, αλλά μπορούμε να ελπίζουμε.
Το Toyota GR Yaris είναι ένα τρομερό μηχάνημα, μοναδικό στο είδος του και εντελώς αταίριαστο με την εποχή. Ωστόσο, παραμένει ένα σουπερμίνι αλλά και ακατάλληλο για οικογενειακή χρήση.
Η Lexus φαίνεται πως βρήκε τη λύση για να προσελκύσει τους γονείς μικρών οικογενειών με σπορ ταμπεραμέντο. Η Ιαπωνική φίρμα έχει πάρει τα στοιχεία του GR Yaris, δηλαδή τον 3κύλινδρο τούρμπο των 1,6 λίτρων του οποίου η ισχύς για την περίπτωση ανέβηκε στους 304 ίππους (+24 PS), τη μόνιμη τετρακίνηση καθώς και τo κιβώτιo ταχυτήτων. Με τη Lexus να προσφέρει την επιλογή ανάμεσα σε χειροκίνητο 6άρι σασμάν ή αυτόματο 8άρι.
Μέχρι σήμερα, το Lexus LBX Morizo RR πωλείται στην Ιαπωνία, στην Αυστραλία και στη Νέα Ζηλανδία
Το μοτέρ προφανώς και δεν δυσκολεύεται να «κινήσει» τα 1.440 κιλά του Lexus LBX. Μάρτυρας το χρόνος των 5,2 δευτερολέπτων που χρειάζεται το αυτοκίνητο για το σπριντ των 0-100 km/h. Επίδοση το δίχως άλλο πρωτοφανής για αστικό SUV.
Η ιαπωνική φίρμα ολοκληρώνει το πακέτο του Lexus LBX Morizo RR με χαμήλωμα της θέσης οδήγησης κατά έναν πόντο και με την ενίσχυση της δομή του αυτοκινήτου με περισσότερες συγκολλήσεις (469), άρα σε μικρότερα διαστήματα. Και φυσικά με ενίσχυση των φρένων και πιο σπορ set-up σε αναρτήσεις και τιμόνι.
Μέχρι σήμερα, το Lexus LBX Morizo RR πωλείται στην Ιαπωνία, στην Αυστραλία και στη Νέα Ζηλανδία. Η Lexus διευκρινίζει ότι «το μάρκετινγκ της στην Ευρώπη αυτή τη στιγμή μελετάται». Δεν έχουμε παρά να ελπίζουμε σε θετικό αποτέλεσμα... Ακόμα κι αν η εργοστασιακή μετατροπή κινδυνεύει να διπλασιάσει την τιμή του.
Να θυμίσουμε ότι σήμερα, ένα Lexus LBX ξεκινά στην Ελλάδα από 31.300 ευρώ.