Και το όνομα αυτής, Lamborghini Revuelto

Και το όνομα αυτής, Lamborghini Revuelto

O διάδοχος της Lamborghini Aventador είναι εδώ. Oνομάζεται Revuelto και αποδίδει 1.000 PS από έναν ατμοσφαιρικό V12 και τρία ηλεκτρικά μοτέρ.

Ο διάδοχος της Lamborghini Aventador και συνεχιστής των V12 θηρίων από την Sant'Agata Bolognese είναι εδώ.

Oνομάζεται Revuelto που στην καθομιλουμένη γλώσσα της Ισπανίας χρησιμοποιείται για τα scrambled eggs (!), αλλά σύμφωνα με τη μάρκα προέρχεται από ένα ταύρο που πάλεψε στις αρένες της Βαρκελώνης τη δεκαετία του 1880.

Lamborghini Revuelto

Η Lamborghini Revuelto έχει τοποθετημένο στο κέντρο έναν ολοκαίνουργιο ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα 6,5 lt. Ωστόσο, συγκριτικά με την Aventador, ο κινητήρας έχει περιστραφεί κατά 180°. Έχει ισχύ 813 PS στις 9.250 rpm, κόφτη στις 9.500 rpm και ροπή 725 Nm στις 6.750 rpm. Eπιπλέον, ζυγίζει 218 kg και είναι 17 kg ελαφρύτερος από τον προκάτοχό του. Το θερμικό μοτέρ στέλνει την ισχύ του αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, ενώ την ίδια στιγμή δύο ηλεκτρικά μοτέρ κινούν τον εμπρός άξονα.

Πίσω από τον V12 βρίσκεται εγκάρσια τοποθετημένο το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και πάνω από αυτό συναντάμε ένα τρίτο ηλεκτρικό μοτέρ. Το τελευταίο μπορεί να εκκινήσει το θερμικό μοτέρ ή να προσφέρει περισσότερη ισχύ στον πίσω άξονα.

Η μπαταρία του υβριδικού συστήματος έχει χωρητικότητα 3,8 kWh και είναι τοποθετημένη εκεί που άλλοτε θα συναντούσαμε το τούνελ μετάδοσης. Προσφέρει περίπου 10 km ηλεκτρικής αυτονομίας και μπορεί να φορτιστεί πλήρως από τον V12 σε μόλις 6'.

Lamborghini Revuelto

Η Lamborghini ανακοινώνει ότι το plug-in υβριδικό της σύστημα αποδίδει συνδυαστικά 1.000 PS.
Επιστρέφοντας στο κιβώτιο, έχει βάρος 193 kg και είναι πιο ελαφρύ προσφέροντας παράλληλα ταχύτερες αλλαγές σε σχέση με το 7άρι της Huracán.

Ως αποτέλεσμα, τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε 2,5", τα 200 km/h σε λιγότερο από 7" και η τελική ξεπερνά τα 350 km/h. Το έργο της ακινητοποίησης αναλαμβάνουν κεραμικά φρένα με 10πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω.

Lamborghini Revuelto

Το monocoque της είναι αποκλειστικά κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και η ιταλική εταιρεία το ονομάζει «monofuselage». Σε σχέση με το monocoque της Aventador είναι 10% πιο ελαφρύ και κατά 25% πιο άκαμπτο.

Παράλληλα, η LamborghinI ισχυρίζεται ότι η Revuelto είναι το πρώτο σούπερκαρ του οποίου το εμπρός μέρος είναι εξ ολοκλήρου δομικά κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, γεγονός που βοηθά στη μείωση του βάρους αλλά και στην ασφάλεια. Συγκεκριμένα, το ανθρακόνημα στο εμπρός τμήμα της μπορεί να απορροφήσει διπλάσια ενέργεια από τη μεταλλική κατασκευή που χρησιμοποιεί η Aventador Ultimae.

Στο πίσω μέρος, χρησιμοποιεί κράμα αλουμινίου υψηλής αντοχής με δύο εσοχές που φιλοξενούν τον πύργο στήριξης αμορτισέρ και την ανάρτηση του συστήματος κινητήρα-κιβωτίου. Οι τελευταίες, είναι ενσωματωμένες σε ένα εξάρτημα για μείωση βάρους και αύξηση της ακαμψίας.

Lamborghini Revuelto

Eξωτερικά, η Revuelto λανσάρει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της ιταλικής φίρμας, αποτελώντας την ίδια στιγμή εξέλιξη της Aventador. Η εμφάνιση της είναι άκρως επιθετική, ενώ όπου και εάν κοιτάξει κανείς, πρωταγωνιστεί το μοτίβο «Y» σε συνδυασμό με έντονες γωνίες.

Πατάει σε ζάντες 20" εμπρός και 21" πίσω με ελαστικά Bridgestone Potenza Sport. Βέβαια, οι αγοραστές μπορούν να αναβαθμίσουν σε μεγαλύτερους τροχούς 21" εμπρός και 22" πίσω και να διαλέξουν ανάμεσα σε 400 συνδυασμούς χρωμάτων.

Φυσικά, η συγκεκριμένη σχεδίαση δεν είναι απλά για να τραβάει τα βλέμματα. Η οροφή είναι σχεδιασμένη για να κατευθύνει τον αέρα στην αεροτομή και το splitter φτιάχτηκε έτσι ώστε να απομακρύνει τον αέρα από τους τροχούς. Τα πτερύγια πίσω από τους εμπρός τροχούς με την σειρά τους οδηγούν τον αέρα στην εισαγωγή, ενώ ο διαχύτης παράγει κάθετη δύναμη προσφέροντας παράλληλα ψύξη για τον κινητήρα. 

Lamborghini Revuelto

Η αεροτομή στο πίσω μέρος είναι ενεργή και μπορεί να προσαρμοστεί αυτόματα είτε χειροκίνητα από τον οδηγό. Xάρη σε όλα τα παραπάνω, ο διάδοχος παράγει 66% περισσότερη κάθετη δύναμη από τον προκάτοχο, όντας 61% πιο αεροδυναμικά αποδοτικός.

Περνώντας στο εσωτερικό, πρωταγωνιστής είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων διαγωνίου 12,3". Στο κέντρο βρίσκεται μια οθόνη 8,4" του infotainment και ο συνοδηγός αντικρίζει μπροστά του μια οθόνη 9,1" που προβάλλει διάφορες πληροφορίες για το αυτοκίνητο.

Lamborghini Revuelto

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μέσω δύο περιστροφικών διακοπτών στο τιμόνι ανάμεσα στα προφίλ Città, Strada, Sport και Corsa, τα οποία μπορούν να συνδυαστούν με τις λειτουργίες Recharge, Hybrid και Performance, προσφέροντας έτσι 13 διαφορετικούς συνδυασμούς. Επιπλέον, οι τυχεροί αγοραστές έχουν στη διάθεση τους μια παλέτα 70 χρωμάτων για την καμπίνα που χρησιμοποιεί ταπετσαρία από δέρμα και ύφασμα από μικροΐνες κατασκευασμένες από ανακυκλωμένο πολυεστέρα.

Αυτοκίνητα προπαραγωγής έχουν ήδη ξεκινήσει να βγαίνουν από το εργοστάσιο στην Sant'Agata Bolognese και η παραγωγή θα ξεκινήσει σε κανονικούς ρυθμούς μέσα στην Άνοιξη.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube