Το Jeep Gladiator γίνεται ακόμα πιο δυναμικό
Μπορεί η πορεία του Jeep Gladiator να σταματά στην Ευρώπη, η παγκόσμια όμως πορεία του συνεχίζεται κανονικά.
Μπορεί ένα δυναμικό αυτοκίνητο να γίνει πιο δυναμικό; Αν μιλάμε για το Jeep Gladiator ναι, όπως αποκαλύφθηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Detroit.
H επερχόμενη γενιά του Jeep Gladiator αποκαλύφθηκε και φέρει ορισμένες αλλαγές, που κάνουν το αμερικανικό pick-up πιο διασκεδαστικό. Οι δύο νέες εκδόσεις, Mojave X και Rubicon X, εξοπλίζονται με δερμάτινες επενδύσεις Nappa και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα. Το πιο αξιοσημείωτο κομμάτι όμως, είναι τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά εκτός δρόμου που θα έχουν και τα δύο μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των ατσάλινων προφυλακτήρων.
Το ανανεωμένο Jeep Gladiator δεν θα είναι διαθέσιμο στην αγορά της Ευρώπης.
Πλέον, το αναθεωρημένο Jeep Gladiator μοιάζει αρκετά με τη νέα γενιά του Jeep Wrangler, με τις επτά κάθετες γρίλιες να δεσπόζουν. Εκτός από το ότι είναι πιο λεπτές, λέγεται ότι συμβάλλουν και στη βελτίωση της ψύξης του κινητήρα. Εν συνόλω, η σχεδίασή του ταιριάζει με την τρέχουσα εταιρική ταυτότητα της Jeep.
Η κεραία βρίσκεται ενσωματωμένη στο παρμπρίζ (όπως ακριβώς και στο νέο Wrangler) για να μειωθεί ο κίνδυνος φθοράς σε κάποια off-road περιπέτεια. Διαθέσιμη είναι και μια πρόσθετη εξωτερική επιλογή χρώματος (anvil), ενώ νέας σχεδίασης είναι οι τροχοί αλλά και οι ζάντες. Μια ολοκαίνουρια μαλακή οροφή είναι επίσης στάνταρ στο βασικό εξοπλισμό Sport.
Οι εξωτερικές διαστάσεις του Jeep Gladiator παραμένουν πληθωρικές. Το μήκος φτάνει τα 5.539 mm, το πλάτος τα 1.875 mm, ενώ το ύψος, ανάλογα με τη σκληρή ή τη μαλακή οροφή μεταβάλλεται από τα 1.857 mm στα 1.907 mm αντίστοιχα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Jeep Avenger
Οι μεγαλύτερες και ουσιαστικότερες αλλαγές εντοπίζονται στο εσωτερικό του Jeep Gladiator, το οποίο έγινε πιο μοντέρνο. Την κεντρική κονσόλα πλέον κοσμεί η οθόνη αφής 12,3”, η οποία χρησιμοποιεί το τελευταίας γενιάς λογισμικό Uconnect5, που οποίο συνδέεται ασύρματα με το Android Auto και το Apple Car Play. Με δεδομένο ότι οι οθόνες στο απερχόμενο Gladiator κυμαίνονταν μεταξύ 7” και 8,4” σίγουρα μιλάμε για ευδιάκριτη αλλαγή. Διαθέτει επίσης βελτιωμένη λειτουργία φωνητικών εντολών και τεχνολογία οπίσθιου φωτισμού που λέγεται ότι κάνει την οθόνη πιο εύκολη στο χειρισμό, ακόμα και ημέρες με μπόλικο ήλιο.
Δεδομένος θα πρέπει να θεωρείται ο εκτός δρόμου προσανατολισμός του μοντέλου. Και η Jeep φροντίζει να μας το υπενθυμίζει. Όπως συμβαίνει και με το επερχόμενο Wrangler, το Jeep Gladiator προσφέρει το σύστημα Jeep Adventure Guides, που περιγράφει λεπτομερώς 62 off-road μονοπάτια, μέσω του συστήματος πλοήγησης. Επιπροσθέτως, όποιος το επιθυμεί θα μπορεί να έχει πρόσβαση και στη συνδρομητική πλατφόρμα Trails Offroad για πρόσβαση σε περισσότερους από 3.000 οδηγούς μονοπατιών.
Ως σύγχρονο αυτοκίνητο, το Jeep Gladiator εξοπλίζεται με προηγμένα συστήματα ασφαλείας. Και στις δύο σειρές καθισμάτων υπάρχουν αερόσακοι τύπου κουρτίνας. Στην έκδοση Sport S περιλαμβάνεται περιμετρική κάμερα (χρήσιμη τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου), Adaptive Cruise Control, καθώς και στάνταρ προειδοποίηση μπροστινής σύγκρουσης.
Ως προς τα κινητήρια σύνολα, μια θα είναι η διαθέσιμη επιλογή και θα αφορά έναν κινητήρα βενζίνης. Τον Pentastar V6 3,6 λίτρων. Ο κινητήρας παραμένει αμετάβλητος από το εν κυκλοφορία Jeep Gladiator, με απόδοση 289 PS και 353 Nm ροπής. Στον βασικό εξοπλισμό του, το αυτοκίνητο έρχεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Διαθέσιμο θα είναι βεβαίως και το αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων.
Υπενθυμίζουμε πως το Jeep Gladiator θα εγκαταλείψει τον EcoDiesel V6 των 3,0 λίτρων, ενώ ακόμα δεν υπάρχει πρόβλεψη για ηλεκτροκίνητη έκδοση. Οι τιμές του ανανεωμένου Jeep Wrangler δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί, με τα πρώτα μοντέλα να βρίσκονται στις αντιπροσωπείες (υπενθυμίζουμε, όχι στις Ευρωπαϊκές Αγορές) προς τα τέλη τους έτους.