Ηλεκτρική BMW M3 με 1.360 άλογα!
Κινούμενοι σε ρυθμούς ηλεκτροκίνησης, οι Βαυαροί ανακοίνωσαν πως η BMW M3 του 2027 θα είναι ηλεκτρική. Και τρομακτική
Από τα πλέον επίσημα χείλη επιβεβαιώθηκε ότι η BMW M3, το εμβληματικό σεντάν των Γερμανών θα εξηλεκτριστεί.
Μάλιστα, η επερχόμενη γενιά της BMW M3, που καλώς εχόντων των πραγμάτων θα κυκλοφορήσει το 2027 είναι το πρώτο αυτοκίνητο της σειράς Μ που θα βασιστεί στην πλατφόρμα Neue Klasse της BMW. Πέρα από τη Μ3, όλη η Σειρά 3 της BMW θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική Neue Klasse, η οποία παρουσιάστηκε από τη BMW κατά τον τρέχοντα μήνα, μέσω του Vision Neue Klasse.
Η ηλεκτρική BMW M3 θα εξοπλίζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 1.360 ίππων
Πέρα όμως από την ηλεκτροκίνητη BMW M3, στο χαρτοφυλάκιο των Γερμανών υπάρχει και η εξέλιξη μιας έκδοσης με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η ισχύς σε αυτή την έκδοση λοιπόν θα προέρχεται από τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο 6κύλινδρο 3,0 lt, γνωστό και ως S58. Γίνονται μάλιστα προσπάθειες ο κινητήρας αυτός να είναι συμβατός με τα αυστηρό ευρωπαϊκό πρότυπο Euro 7.
H BMW M3 πρόκειται να είναι διαθέσιμη με τέσσερις κινητήρες και θα έχει την τρομακτική απόδοση των 1.360 ίππων. Η πλατφόρμα αυτή (πιθανότατα θα κάνει ντεμπούτο το 2025), θα δύναται να φιλοξενήσει μέχρι και τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, τουτέστιν έναν για κάθε τροχό. Πρακτικά λοιπόν, η κατανομή της ισχύος μεταξύ των αξόνων θα είναι πιο ευέλικτη και ελαστική, μετατρέποντας την τετρακίνητη M3 σε ένα σεντάν με κίνηση στους πίσω τροχούς.
Τι θα γίνει όμως με τον ήχο, τώρα που η BMW M3 θα αποκτήσει και ηλεκτρικό υπόβαθρο; Ο Frank Weber, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW AG υποστήριξε πως η συνολική απόδοση του συνόλου θα αναπληρώσει αυτό το μειονέκτημα. Αναγνώρισε επίσης τις ενστάσεις ορισμένων πελατών αναφορικά με την τερατώδη ισχύ του κινητήρα. Υπεραμύνεται πάντως αυτής της ισχύος, τονίζοντας πως οι ηλεκτροκινητήρες θα λειτουργούν με φιλικό τρόπο, ώστε να είναι εύχρηστοι για καθημερινή χρήση και μετακινήσεις.
Επιδίωξη της BMW είναι να πουλά περισσότερα εξηλεκτρισμένα ή Plug-In Hybrid αυτοκίνητα σε σύγκριση με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αρχής γενομένης από το 2028, όπως επιβεβαίωσε ο CEO της BMW M, Frank van Meel.
Άραγε πώς σας φαίνεται η επιλογή μιας αμιγώς ηλεκτρικής BMW M3;