Η Mercedes-Benz παρουσίασε τις plug-in hybrid A και B-Class

Η Mercedes-Benz παρουσίασε τις plug-in hybrid A και B-Class

Η Mercedes-Benz παρουσίασε τις A250e και B250e, με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης και 60-68 km ηλεκτρική αυτονομία.

Με την προσθήκη του γράμματος e στον αριθμό που χαρακτηρίζει την έκδοση και σήματα EQ Power η Mercedes-Benz λανσάρει την επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση των  Α και B-Class.

Καρδιά του συστήματος κίνησης της 250e είναι ο κινητήρας βενζίνης 1.33 τούρμπο με ισχύ 158 ίππων και ροπή 250 Nm. Συνεργάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 101 ίππων με ροπή 300 Nm. Η συνδυασμένη απόδοση είναι 215 άλογα και θηριώδης ροπή 450 Nm. Η δύναμη περνά στους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ ταχυτήτων.

Mercedes-Benz EQ Power

Ο χρήση του υβριδικού συστήματος κίνησης έρχεται να βελτιώσει δραματικά τη συνολική απόδοση, δίνοντας χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και λιγότερους ρύπους με περισσότερη ισχύ. Η 250e χρειάζεται μόλις 6,6” για το σπριντ 0-100 km/h με το hatchback αμάξωμα, ένα δέκατο επιπλέον με το sedan ενώ η B-Class θέλει 6,8”. Η τελική είναι 235 km/h (για hatchback Α-Class και B-Class) ή 240 km/h για την σεντάν A-Class.

Η μπαταρία είναι υδρόψυκτη και ζυγίζει 150 kg. Η ηλεκτρική αυτονομία είναι 60-68 km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP ή 74-76 km κατά NEDC, μιλώντας πάντα για το hatchback αμάξωμα. Το σεντάν θα πάει ένα χιλιόμετρο πιο μακριά, ενώ για την B250e τα νούμερα είναι 56-67 km και 70-77 km. Σε παροχή ρεύματος AC η μπαταρία μπορεί να φτάσει από το 10% σε πλήρη φόρτιση σε μία ώρα και 45’. Σε DC παροχή αρκούν 25 λεπτά για να φτάσει στο 80%.

Mercedes-Benz A250e

Η Mercedes έχει εφαρμόσει μια σειρά από έξυπνες λύσεις προκειμένου οι μπαταρίες να μην κλέψουν χώρο αποσκευών ή επιβατών. Μία από αυτές είναι η εξάτμιση, η οποία δεν βγαίνει στο πίσω μέρος αλλά στο κέντρο του αυτοκινήτου, κάτω από το πάτωμα. Με το τελικό καζανάκι μέσα στο τούνελ της μετάδοσης. Το ρεζερβουάρ καυσίμου καταλαμβάνει τον χώρο του πίσω άξονα μετάδοσης (των 4κίνητων εκδόσεων) έτσι απελευθερώθηκε χώρος κάτω από τις πίσω θέσεις για τις μπαταρίες.

Περισσότερα από 20 εξηλεκτρισμένα μοντέλα EQ Power θα προστεθούν στη γκάμα της μάρκας ως το 2020.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube