Honda Civic Type R: Ίσως το τελευταίο μη-υβριδικό Honda

Honda Civic Type R: Ίσως το τελευταίο μη-υβριδικό Honda

Η επόμενη γενιά του Honda Civic Type R δεν θα ακολουθήσει τη μόδα του εξηλεκτρισμού.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Autocar που επιβεβαιώνει την έντονη φημολογία του περσινού καλοκαιριού, η επόμενη γενιά του Civic Type R θα είναι ένα από τα τελευταία μη-υβριδικά μοντέλα της Honda καθώς η εταιρεία προχωρά το σχέδιο εξηλεκτρισμού ολόκληρης της γκάμας της μέχρι το 2022.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Honda Civic [video]

Να θυμίσουμε πως στα τέλη του 2019, η Honda ανακοίνωσε πως όλα τα εμπορικά της μοντέλα θα αποκτήσουν υβριδικές ή αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις μέχρι το 2022 (από το 2025 που ήταν ο αρχικός στόχος). Αυτή η κίνηση ήταν απαραίτητη ώστε η ιαπωνική φίρμα να ικανοποιήσει τους αυστηρούς περιορισμούς ρύπων που ισχύουν στην Ευρώπη αλλά και τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού που επιλέγει υβριδικά μοντέλα στις περισσότερες κατηγορίες.

Η μοναδική εξαίρεση στο πλάνο της Honda φαίνεται πως θα είναι το επόμενο Type R. Η σημερινή γενιά του προσθιοκίνητου hot hatch παρουσιάστηκε το 2017 και ανανεώθηκε το 2020, όμως η Honda ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο μέσα στο 2021 βασισμένο στο νέο Civic που είδαμε πρόσφατα σε μορφή πρωτοτύπου.

Honda Civic Type R

Η πιο καυτή έκδοση της επερχόμενης 11ης γενιάς Honda Civic αναμένεται να διατηρήσει το πεντάθυρο αμάξωμα τύπου hatchback με αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις και πλήρες αεροδυναμικό πακέτο που θα περιλαμβάνει επιθετικό προφυλακτήρα εμπρός, σπλίτερ, εισαγωγή αέρα στο καπό, προεκτάσεις των μαρσπιέ, φουσκωμένα φτερά, σταθερή αεροτομή, διαχύτη και κεντρικές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό που θα είναι σημαντικά αναβαθμισμένο από πλευράς ποιότητας και τεχνολογίας, θα έχουμε σπορ καθίσματα τύπου bucket, κόκκινες λεπτομέρειες, αλουμινένιο λεβιέ ταχυτήτων και αλουμινένια πεντάλ.

Κίνηση στο επόμενο Civic Type R θα δίνει μια νέα έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου κινητήρα 2,0 λίτρων χωρής ηλεκτρική υποβοήθηση, με αυξημένη ισχύ κοντά στους 320 PS και μειωμένους ρύπους. Η δύναμη θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων και διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, όπως και στο σημερινό μοντέλο.

Το νέο Civic Type R θα παράγεται στις εγκαταστάσεις της Honda στην Ιαπωνία, καθώς το εργοστάσιο στο Swindon της M.Βρετανίας όπου κατασκευάζεται η σημερινή γενιά αναμένεται να κλείσει το 2021.

*Οι εικόνες που συνοδεύουν το άρθρο είναι ψηφιακά επεξεργασμένες και προέρχονται από το CivicXI.com και το Autocar

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube