H Τoyota δοκιμάζει αυτόματο oκτάρι κιβώτιο στο GR Yaris
H Τoyota υπόσχεται ότι και με το νέο αυτόματο οκτάρι κιβώτιο το GR Yaris θα εξακολουθεί να έχει εκρηκτικές επιδόσεις.
To χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων που φορά το GR Yaris φαίνεται δεν είναι αρκετό για την Toyota σε ό,τι έχει να κάνει με τη ναυαρχίδα της γκάμας του νέου Yaris. Έτσι τώρα η εταιρεία φαίνεται να δοκιμάζει ένα νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων με μετατροπέα ροπής για να εξοπλίσει την πιο γρήγορη έκδοση του Yaris.
Το ιαπωνικό Car Watch φαίνεται να «συνέλαβε» το αυτοκίνητο στις δοκιμές του και μάλιστα όπως αναφέρει, το αυτόματο GR Yaris συμμετέχει στο Toyota Gazoo Racing Rally Challenge.
Το κιβώτιο έχει εξελιχθεί με έμφαση στις επιδόσεις και στις γρήγορες αλλαγές, δίχως -όπως λέγεται- να επηρεάζεται σημαντικά η κατανάλωσή του.
«Το GR Yaris είναι ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο. Στην υπάρχουσα έκδοση το κιβώτιο είναι χειροκίνητο αλλά και με το αυτόματο, το αυτοκίνητο παραμένει εξαιρετικά ανταγωνιστικό. Ίσως μάλιστα να είναι και καλύτερο», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota, Akio Toyoda.
Ο Toyoda δεν διστάζει να δοκιμάζει ο ίδιος τα αυτοκίνητα της εταιρείας, όπως έχουμε δει πολλές φορές στο παρελθόν και ειδικά για όταν πρόκειται για κάποιο σπορ μοντέλο του ιάπωνα κατασκευαστή.
Το νέο αυτόματο κιβώτιο θα έχει και χειροκίνητη λειτουργία με paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, αλλά ο στόχος της ομάδας εξέλιξης φαίνεται να έχει ως στόχο, πάντα κατά τα λεγόμενά τους, το GR Yaris να είναι εξίσου γρήγορο ακόμη και με τον επιλογέα στη θέση «D».
Καθώς το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ένα όχημα δοκιμών και εξέλιξης, στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή ο επιλογέας ταχυτήτων δεν είναι και τόσο σπορ (σχεδιαστικά) και είναι μάλλον δανεισμένος από το ράφι με τα ανταλλακτικά της Toyota. Όταν με το καλό βγει στην παραγωγή θαρρούμε ότι το αυτόματο GR Yaris θα εφοδιάζεται με έναν πιο εκλεπτυσμένο επιλογέα.