Φρεσκάρισμα και νέο υβριδικό σύνολο για το Mitsubishi ASX
Λίγους μήνες μετά την επιστροφή στην ευρωπαϊκή αγορά, το Mitsubishi ανανεώνεται, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στους τομείς της άνεσης και της ασφάλειας.
Το Mitsubishi ASX επαναλανσαρίστηκε στην Ευρώπη πριν από μερικούς μήνες και πλέον έφτασε η ώρα ενός μικρού φρεσκαρίσματος.
Μία λογική κίνηση για την ιαπωνική φίρμα, αν αναλογιστούμε πως εκ το εκ Γαλλίας αδερφάκι του, Renault Captur ανανεώθηκε και αυτό πρόσφατα. Σχεδιαστικά, οι μεγαλύτερες αλλαγές του B-SUV της Mitsubishi εντοπίζονται στο εμπρός μέρος με τη σχεδιαστική υπογραφή Dynamic Shield να εναρμονίζεται στην αναθεωρημένη μάσκα, τους νέους προβολείς και προφυλαχτήρα.
Διαφορετικής σχεδίασης είναι και οι ζάντες ελαφρού κράματος, με διάμετρο στις 17” ή 18”, την ώρα που η εικόνα του πίσω μέρους μοιάζει σχεδόν αναλλοίωτη.
Το ανανεωμένο Mitsubishi ASX πρόσθεσε στη γκάμα του μία φουλ υβριδική έκδοση, η οποία προσώρας αντικαθιστά την plug-in hybrid
Μπαίνοντας στην καμπίνα, την παράσταση κλέβει η νέα πανοραμική οροφή, με τις τρεις διαφορετικές επιλογές ανοίγματος, προκειμένου το εσωτερικό περιβάλλον να είναι ευχάριστο και φωτεινό. Ο πρακτικός χαρακτήρας παραμένει σε πρώτο πλάνο, με το συρόμενο, κατά 16 cm πίσω κάθισμα να προσθέτει 69 lt στα 332 lt του χώρου αποσκευών.
Από εκεί και πέρα, ο hi-tech χαρακτήρας ενισχύεται ακόμα περισσότερο από την κάθετα τοποθετημένη οθόνη 10,4” για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Πίσω από το τιμόνι και ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων που ξεκινά από τις 7” και φτάνει μέχρι τις 10”.
Πλούσια παραμένει και η γκάμα των κινητήριων συνόλων, με μία σημαντική όμως, τουλάχιστον προσώρας διαφοροποίηση. Ως entry-level έρχεται η έκδοση με τον 3κύλινδρο, 1.000άρη τούρμπο κινητήρα με τους 91 ίππους και τα 160 Nm. Πιο πάνω τοποθετείται η έκδοση με τον 1.300άρη κινητήρα, σε συνδυασμό με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Ενσωματώνοντας μια μίζα-γεννήτρια που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα σε συνδυασμό με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 Volt.
Ο κινητήρας αποδίδει 140 PS και 240 Nm, έχοντας τη δυνατότητα να συνδυαστεί τόσο με χειροκίνητο όσο και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη εφτά σχέσεων. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η νέα φουλ υβριδική έκδοση, με τον 1.600άρη κινητήρα που συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και multi-mode κιβώτιο ταχυτήτων. Το σύστημα είναι ικανό για 143 ίππους, με τη συνολική αυτονομία του, σύμφωνα με την εταιρεία να φτάνει τα 900 km.
Μένει λοιπόν να δούμε αν η Mitsubishi προσθέσει στη γκάμα του ανανεωμένου ASX την PHEV έκδοση που έχουμε δει και οδηγήσει.