Έρχεται η έκδοση παραγωγής του Cupra Tavascan

Έρχεται η έκδοση παραγωγής του Cupra Tavascan

Το νέο ηλεκτρικό κουπε-SUV της Cupra θα διατηρήσει το σχεδιασμό του πρωτοτύπου.

Το Cupra Tavascan Concept που είδαμε τον Σεπτέμβριο του 2019 στην έκθεση Φρανκφούρτης θα εξελιχθεί σύντομα σε μια έκδοση παραγωγής που θα διατηρεί την αισθητική του πρωτοτύπου όπως αποκάλυψε ο Wayne Griffiths, πρόεδρος της SEAT και της Cupra.

Πιο συγκεκριμένα, ο Griffiths δήλωσε στο βρετανικό Top Gear: «Προχωράμε με την εξέλιξη του Tavascan. Δεν έχουμε ανακοινώσει ακριβώς το πότε, το πού και το πώς, όμως είναι το μεγάλο μας όνειρο που προσπαθούμε να κάνουμε πραγματικότητα, και η σχεδιαστική εξέλιξη συνεχίζεται με απόλυτο οδηγό το πρωτότυπο.»

«Προειδοποιήσαμε τους σχεδιαστές μας πως δεν μπορούν να βγάζουν ένα όχημα που μοιάζει με Batmobile και μετά να μην μπορούμε να το περάσουμε στην παραγωγή. Οτιδήποτε παρουσιάζετε θα πρέπει να είμαστε σε θέση να το κάνουμε πραγματικότητα. Δεν θέλουμε να απογοητεύσουμε με την εξέλιξη ενός προκλητικού πρωτοτύπου σε ένα συμβατικό όχημα παραγωγής λόγω των περιορισμών. Το τελικό αυτοκίνητο θα είναι πολύ, πάρα πολύ κοντά στο πρωτότυπο», δήλωσε το αφεντικό της Cupra.

Cupra Tavascan

Να θυμίσουμε πως το Cupra Tavascan Concept βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα MEB του VW Group. Χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 225 kW που του χαρίζουν τετρακίνηση και επιτάχυνση 0-100 km/h σε κάτω από 6,5". Παράλληλα, η μπαταρία 77 kWh επιτρέπει αυτονομία 450 km. Δε γνωρίζουμε αν αυτά τα νούμερα θα ισχύουν και για την έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού SUV όμως ακούγονται αρκετά κοντά στα τεχνικά χαρακτηριστικά άλλων οχημάτων που χρησιμοποιούν παρόμοια μηχανικά μέρη.

Το πρωτότυπο ξεχωρίζει από την εντυπωσιακή σιλουέτα κουπε-SUV, το μυώδες αμάξωμα, τους τροχούς 22" και τις άκρως επιθετικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως τα φώτα LED και τις περίτεχνες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα. Η καμπίνα του έχει τέσσερα ανεξάρτητα καθίσματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3", κεντρική οθόνη αφής 13", τμήματα από ανθρακονήματα και ρευστές γραμμές που ενώνουν το ταμπλό με την κεντρική κονσόλα και τις πόρτες.

[Πηγή: Top Gear]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube