Το επόμενο MINI θα είναι ηλεκτρικό με μικρότερες διαστάσεις

Το επόμενο MINI θα είναι ηλεκτρικό με μικρότερες διαστάσεις

Στόχος να επιστρέψει στη λογική του πρώτου Mini που σχεδίασε ο Αλέξανδρος Ισσιγόνης.

Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει την αύξηση των διαστάσεων στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν - μια επίπτωση των ολοένα και πιο αυστηρών προδιαγραφών ασφαλείας αλλά και της ανάγκης του κοινού για πιο ευρύχωρες και καλύτερα εξοπλισμένες καμπίνες. Η MINI είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα καθώς το βασικό της μοντέλο έχει μεγαλύτερες διαστάσεις σε κάθε νέα γενιά, όμως αυτό πρόκειται να αλλάξει χάρη στην ηλεκτροκίνηση.

MINI

Μιλώντας στο Autoexpress, το αφεντικό της εταιρείας, Bernd Körber, αποκάλυψε τις προθέσεις του για τη νέα γενιά MINI που θα παρουσιαστεί στις αρχές της δεκαετίας του 2020: «Θα ήθελα πολύ να δω το MINI να επιστρέφει στην ουσία της έξυπνης εκμετάλλευσης των εσωτερικών χώρων. Αυτό σημαίνει ότι οι εξωτερικές διαστάσεις του βασικού hatchback μοντέλου θα μπορούσαν να μειωθούν. Μπορώ να δω κάτι τέτοιο να πραγματοποιείται.»

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Επίσημο: Νέο MINI Cooper SE [video]

«Το πλεονέκτημα του εξηλεκτρισμού είναι το ότι δεν χρειάζεται να κάνουμε συμβιβασμούς Αν τοποθετήσεις την μπαταρία με έξυπνο τρόπο, μπορείς να μειώσεις τον όγκο του οχήματος αλλά να προσφέρεις την ίδια λειτουργικότητα. Αυτή τη στιγμή είμαστε στη διαδικασία διερεύνησης για το πώς μπορούμε να φτιάξουμε κάτι που να ικανοποιεί τις προδιαγραφές της μικρής κατηγορίας αυτοκινήτων. Μέσα στους επόμενους μήνες θα δούμε ποια λύση θα βρουν οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές μας.»

MINI

Το νέο MINI που αναμένεται κοντά στο 2022, θα μπορούσε να είναι ο κύριος αντικαταστάτης του Honda e και του νέου ηλεκτρικού Fiat 500 που θα παρουσιαστεί το 2020. Από πλευράς διαστάσεων, είναι πολύ πιθανό να βρίσκεται κοντά στην πρώτη μοντέρνα έκδοση του MINI Cooper που παρουσιάστηκε το 2001, καθώς το αρχικό μοντέλο του 1959 είναι υπερβολικά μικρό για τα σημερινά δεδομένα.

«Μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, οι προτιμήσεις των καταναλωτών θα αλλάξουν από τα θερμικά μοτέρ στους ηλεκτροκινητήρες. Θα έλεγα ότι η MINI είναι μια από τις εταιρείες που θα κινηθούν ταχύτερα και με μεγαλύτερη προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση. Όμως θα δείτε για αρκετά ακόμη χρόνια μια παράλληλη προσφορά θερμικών κινητήρων και ηλεκτροκινητήρων, όπως και επαναφορτιζόμενων υβριδικών εκδόσεων του Countryman.»

Από αυτές τις δηλώσεις καταλαβαίνουμε πως ίσως η MINI επιλέξει να διατηρήσει βενζινοκίνητες εκδόσεις του σημερινού μοντέλου στην αγορά παράλληλα με τον ηλεκτροκίνητο αντικαταστάτη του, ακολουθώντας την ίδια στρατηγική με την Fiat στο νέο 500.

ΜΙΝΙ

Η ηλεκτρική πλατφόρμα του νέου MINI θα είναι εντελώς νέα και δεν θα βασίζεται σε κάποια υφιστάμενη αρχιτεκτονική του BMW Group καθώς οι προδιαγραφές για τις διαστάσεις είναι διαφορετικές.

Το BMW Group συνεργάζεται με την κινεζική εταιρεία Great Wall πάνω στην εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων που θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της δεύτερης στην περιοχή Jiangsu. Απαντώντας στις φήμες για χρήση πλατφόρμας της Great Wall από τη MINI, ο Bernd Körber δήλωσε πως η συνεργασία των δύο εταιρειών είναι ακόμη σε αρχικό στάδιο και διερευνάται το ποιος θα αναλάβει τα μοντέλα και τις τεχνολογίες του μέλλοντος.

Τέλος, το αφεντικό της MINI άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο για μια έκδοση επιδόσεων John Cooper Works (JCW) της επόμενης γενιάς η οποία μάλλον θα είναι αμιγώς ηλεκτρική.

Πηγή: Autoexpress

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube