Επίσημο: Volkswagen Golf VIII Variant και Alltrack
Οι πιο πρακτικές εκδόσεις του Golf με μακρύτερο αμάξωμα και πιο ευρύχωρη καμπίνα.
Η Volkswagen παρουσίασε σήμερα τις εκδόσεις Variant και Alltrack του νέου Golf οι οποίες συμπληρώνουν τη γκάμα του με μακρύτερο και πιο πρακτικό αμάξωμα.
Ξεκινώντας απο το Gof Variant, αποτελεί την στέισον βάγκον εκδοχή του γερμανικού μοντέλου η οποία παραμένει επίκαιρη παρά την επέλαση των SUV. Από το 1993 που πρωτοπαρουσιάστηκε το Golf Variant (βασισμένο στο Golf III) μέχρι και σήμερα, η Volkswagen έχει πουλήσει περίπου 3 εκατομμύρια μονάδες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150 PS DSG
Σχεδιαστικά, το Golf Variant μοιράζεται τα περισσότερα μέρη του αμαξώματος με το χάτσμπακ, όμως έχει ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο 2.686 mm (+50 mm), και σημαντικά μακρύτερο πίσω πρόβολο. Ως αποτέλεσμα, το μήκος διαμορφώνεται στα 4.633 mm, είναι δηλαφή 349 mm μακρύτερο από το χάτσμπακ και 66 mm μακρύτερο από το Golf Variant προηγούμενης γενιάς.
Στην ανασχεδιασμένη ουρά, τα φώτα LED (στάνταρ) μοιάζουν να είναι ίδια με του χατσμπακ, όμως η κλίση του πίσω παρμπρίζ είναι πιο έντονη, η πινακίδα έχει μετακομίσει στην πόρτα του χώρου αποσκευών, το κατώφλι φόρτωσης φτάνει χαμηλότερα ενώ ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί ανακλαστήρες, διαχύτη και διακοσμητικές απολήξεις της εξάτμισης.
Στο εσωτερικό, η Volkswagen κάνει λόγο για μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών κατά 48 mm χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο, και συνολικό εσωτερικό μήκος που φτάνει τα 1.798 mm. Μεγάλος πρωταγωνιστής είναι φυσικά ο χώρος αποσκευών, που διαμορφώνεται στα 611 λίτρα ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων μπορεί να φτάσει και τα 1.642 λίτρα. Προαιρετικά διατίθεται και ηλεκτρική πίσω πόρτα που ανοίγει με μια κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα.
H έκδοση που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι η κορυφαία R-Line, ενώ η γκάμα θα περιλαμβάνει τις Golf, Life και Style. Από τη βασική έκδοση το Golf Variant εξοπλίζεται με Lane Assist, Front Assist με City Emergency Braking και Pedestrian Monitoring, ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού XDS, σύστημα Car2X, Keyless Start, αυτόματα φώτα, ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη αφής 8,25" και αυτόματο κλιματισμό Air Care Climatronic.
Κάτω από το καπό του Golf Variant βρίσκουμε τον ήπια υβριδικό κινητήρα 1.5 eTSI σε συνδυασμό με μπαταρία 48V και το αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Θα υπάρχουν επίσης εκδόσεις με τον πετρελαιοκινητήρα 2.0 TDI.
Όσο για το Golf Alltrack, αποτελεί μια πιο περιπετειώδη έκδοση με στοιχεία crossover όπως είχαμε μάθει και από την προηγούμενη γενιά.
Αισθητικά, διαφέρει από τους διαφορετικούς προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ που ενσωματώνουν πλαστικά προστατευτικά και διακοσμητικές λεπτομέρειες σε στυλ αλουμινίου. Επιπλέον, το μοντέλο θα έχει στάνταρ τετρακίνηση 4MOTION και αυξημένη απόσταση από το έδαφος για πιο άνετη κίνηση εκτός δρόμου.
Τέλος, η δυνατότητα ρυμούλκησης φτάνει τα 2.000 kg, ένα σημαντικό νούμερο για τους αγοραστές της κατηγορίας που συχνά ταξιδεύουν με τρέιλερ.
Η Volkswagen θα ανοίξει τα βιβλία παραγγελιών για το Golf Variant από τις 10 Σεπτεμβρίου όσον αφορά την αγορά της Γερμανίας, ενώ άλλες χώρες της Ευρώπης θα ακολουθήσουν σταδιακά μέσα στο επόμενο διάστημα.
[Πηγή: Volkswagen]