Επίσημο: Νέα BMW X7
Η BMW ανανέωσε την X7 μέσα-έξω, αναβαθμίζοντάς την τεχνολογικά και προσθέτοντας παράλληλα στην γκάμα της νέους ήπια υβριδικούς κινητήρες.
Έφτασε η στιγμή της ανανέωσης για το SUV-ναυαρχίδα των Βαυαρών, την BMW X7. Το αντίπαλο δέος της Mercedes-Benz GLS φρεσκαρίστηκε μέσα και έξω, αναβαθμίστηκε στον τομέα της τεχνολογίας, ενώ πρόσθεσε στην γκάμα του ήπια υβριδικούς κινητήρες 48V.
Όπως περιμέναμε, τα φώτα εμπρός είναι πλέον χωρισμένα σε δύο τμήματα. Στο επάνω μέρος βρίσκονται τα φώτα ημέρας και τα φλας. Το κάτω μέρος, το οποίο βρίσκεται πλάι στις κάθετες εισαγωγές αέρα, φιλοξενεί τους προβολείς LED. Στο κέντρο της μάσκας εξακολουθεί να τραβάει τα βλέμματα το μεγεθυμένο kidney grille.
Επιπλέον, οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω είναι ανανεωμένοι, ενώ τα ανασχεδιασμένα πίσω φώτα ενώνονται από μια μπάρα χρωμίου.
Οι αγοραστές έχουν την δυνατότητα επιλογής του πακέτου Μ Sport το οποίο περιλαμβάνει πιο σπορ πινελιές και τροχούς 21". Για εκείνους που 21" δεν αρκούν, υπάρχει και η επιλογή για τροχούς 22" ή και 23"! Σημειώνουμε ότι η Χ7 είναι η πρώτη BMW που διατίθεται με ζάντες 23".
Στο εσωτερικό πλέον δεσπόζει, όπως και στις iX και i4, το BMW Curved Display, το οποίο αποτελείται από μια οθόνη 12,3" για τον πίνακα οργάνων και μια οθόνη 14,9" για το σύστημα infotainment. Οι αεραγωγοί έχουν ανασχεδιαστεί με τον αριθμό των φυσικών κουμπιών να έχει περιοριστεί δραστικά. Έτσι οι περισσότερες λειτουργίες ελέγχονται πλέον από την 8η και τελευταία γενιά του συστήματος iDrive. Το βαυαρικό SUV θα εξακολουθήσει να διατίθεται και σε 7θέσια διάταξη.
Στο τομέα τον κινητήρων, προστέθηκαν στην γκάμα ένας ντίζελ και ένας βενζίνης χωρητικότητας 3,0lt σε διάταξη i6. Και οι δυο συνδυάζονται με ήπια υβριδικό σύστημα 48V και 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. To μοτέρ βενζίνης αποδίδει 380 PS και 520 Nm ροπής, ενώ ο ντίζελ έχει ισχύ 352 PS και 700 Νm ροπής.
Tέλος, στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η έκδοση M60i xDrive. Κάτω από το καπό της βρίσκεται ένας V8 4,4lt απόδοσης 530 PS και 750 Nm ροπής.