Επίσημο: BMW 128ti
Μια ακόμα έκδοση επιδόσεων για την 1 Series, αυτή τη φορά με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Ένα χρόνο μετά από την πρεμιέρα της νέας γενιάς 1 Series (F40) και της κορυφαίας έκδοσης επιδόσεων M135i xDrive, η BMW επιστρέφει με ένα ακόμη hot hatch παρουσιάζοντας την προσθιοκίνητη 128ti. Τα αρχικά ti που έκαναν την εμφάνισή τους σε σπορ εκδόσεις των BMW από τη δεκαετία του '60, συμβολίζουν τις λέξεις "Turismo Internazionale".
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: BMW M135i xDrive
Αισθητικά, η BMW 128ti φορά το πακέτο M Sport με επιθετικούς προφυλακτήρες και το Shadowline με γρίλια, καθρέφτες και πλαίσιο παραθύρων σε μαύρη απόχρωση. Οι κόκκινες λεπτομέρειες στα πλαίσια των αεραγωγών και τα μαρσπιέ ξεχωρίζουν την 128ti από την M135 xDrive όπως και το γραφικό ti. Όλα αυτά για μοντέλα με εξωτερική απόχρωση Storm Bay metallic, Mineral Grey metallic, Sapphire Black metallic ή Alpine White, καθώ στην περίπτωση των Melbourne Red metallic και Misano Blue metallic οι αγοραστές έχουν την επιλογή μαύρων διακοσμητικών και γραφικών ή την αφαίρεσή τους.
Οι ζάντες ελαφρού κράμματος 18" 553 M με διχρωμία, σχεδιάστηκαν για τη συγκεκριμένη έκδοση και φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 (225/40 R18). Την εικόνα συμπληρώνουν οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης και τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα εμπρός που ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Στον κατάλογο των προαιρετικών αξεσουάρ M Performance Parts βρίσκουμε σπλίτερ, αεροδυναμικά πτερύγια, αεροτομή, διαχύτη από ανθρακονήματα, χειροποίητους καθρέφτες από ανθρακονήματα και ζάντες 19".
Στο εσωτερικό κυριαρχεί το μαύρο χρώμα σε συνδυασμό με κόκκινες πινελιές. Οι σπορ λεπτομέρειες σε τιμόνι M Sport, πατήματα των μαρσπιέ, πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι και ζώνες ασφαλείας όπως και οι κόκκινες πλάτε των καθισμάτων δημιουργούν ένα "πολεμικό" περιβάλλον.
Προαιρετικά διατίθενται και επενδύσεις Dakota leather για τα καθίσματα σε μαύρη μαύρη/μπλε ή κόκκινη απόχρωση, καθίσματα M Sport με ενσωματωμένα προσκέφαλα, τιμόνι M Performance με Alcantara, ανθρακονημάτινα paddles αλλαγής σχέσεων κ.α.. Κατά τα άλλα έχουμε το infotainment BMW Operation System 7.0 με οθόνη αφής 10,25" και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25" που λειτουργεί σε συνεργασία με το προαιρετικό head-up display 9,2".
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo ο οποίος αποδίδει 265 PS μεταξύ 4.750-6.500 rpm και 400 Nm μεταξύ 1.750-4.500 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων Steptronic Sport (με paddles αλλαγής σχέσεων στο τιμόνι), με τη βοήθεια μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης Torsen.
Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοληρώνεται σε 6,1" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Παράλληλα, η BMW ανακοινώνει μέση κατανάλωση 6,4-6,1 lt/100 km και εκπομπές CO2 148-139 g/km.
Το στήσιμο της 128ti χαρακτηρίζεται από ανάρτηση M Sport με σφιχτότερα ελατήρια και αμορτισέρ, μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 10 mm και αντιστρεπτικές από την BMW M135i xDrive. Το τιμόνι έχει νέα ρύθμιση για μειωμένο torque steer. Τα φρένα M Sport αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους 360 mm εμπρός με αλουμινένες τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός, και αεριζόμενους δίσκους 300 mm πίσω.
Η BMW 128ti θα είναι διαθέσιμη από το Νοέμβριο του 2020, με τιμές που θα ξεκινόυν στη Γερμανία από τα €41.574,79 (συμπεριλαμβανομένου φόρου 16%).
[Πηγή: BMW]