Επίσημο, αυτή είναι η δεύτερη γενιά του MG HS

Επίσημο, αυτή είναι η δεύτερη γενιά του MG HS

To MG HS πέρασε στη δεύτερη γενιά του, με την κινεζική φίρμα να προχωρά στα αποκαλυπτήρια του νέου μοντέλου στο Goodwood Festival of Speed.

Η δεύτερη γενιά του MG HS είναι πλέον γεγονός, με το δημοφιλές SUV της MG να διατηρεί την ίδια γκάμα κινητήριων συνόλων.

Η αλήθεια είναι πως το MG HS δεν θυμίζει σε πολλά την εν κυκλοφορία γενιά. Στόχος άλλωστε των σχεδιαστών της MG ήταν να δημιουργήσουν ένα όσο το δυνατόν πιο απογαλακτισμένο από την πρώτη γενιά αυτοκίνητο.

Στην γκάμα των κινητήρων, η κινεζική φίρμα αποφάσισε να διατηρήσει τα κινητήρια σύνολα που είδαμε και στην πρώτη γενιά 

MG HS

Πρόκειται για ένα σαφώς πιο ελκυστικό και αιχμηρό μοντέλο, με το εμπρός μέρος να ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, όπως είδαμε στο νιόφερτο στην ελληνική αγορά MG3. Στο πίσω μέρος, την παράσταση κλέβουν τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα, που πλέον ενώνονται μεταξύ τους, χαρίζοντας στο HS μια πιο μοντέρνα πινελιά, τονίζοντας τις διαστάσεις του.

Μιλώντας για διαστάσεις, η δεύτερη γενιά του HS είναι μεγαλύτερη κατά 26 mm σε μήκος, (4,65 m το θερμικό, 4,70 m το PHEV), 14 mm σε πλάτος (1,89 m), τη στιγμή που το μεταξόνιο έχει κερδίσει επίσης 30 mm, φτάνοντας πλέον τα 2,76 m.

Ως εκ τούτου, όπως άλλωστε τονίζει η MG, οι χώροι είναι σημαντικά βελτιωμένοι. Όχι μόνο για τους επιβάτες αλλά και για τις αποσκευές, με το πορτ μπαγκάζ να έχει κερδίσει επιπλέον 44 lt για να φτάσει πλεόν τα 507 lt. Κατά τα λοιπά, η ήδη υψηλή ποιότητα των υλικών μοιάζει βελετιωμένη (μένει να το δούμε και στην πράξη), ενώ την hi-tech νότα προσυπογράφουν οι δύο ψηφιακές οθόνες, με διαγώνιο στις 12,3” έκαστη.

MG HS

Στο κομμάτι των κινητήρων τώρα, η κινεζική φίρμα αποφάσισε να διατηρήσει τα κινητήρια σύνολα που είδαμε και στην πρώτη γενιά. Αυτό λοιπόν σημαίνει πως στη βάση της γκάμας θα τοποθετηθεί η έκδοση βενζίνης με τον 1.500άρη κινητήρα να αποδίδει πλέον 169 ίππους και 270 Nm, από 162 ίππους και 250 Nm της πρώτης γενιάς.

Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9,4”, με τους υποψήφιους αγοραστές να έχουν τη δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, ή 7τάχυτου αυτόματου διπλού συμπλέκτη.

Το παρών συνεχίζει να δίνει και η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση. Που είναι σαφώς πιο βελτιωμένη και ισχυρή. Ο 1.500άρης βενζινοκινητήρας αποδίδει 143 ίππους, τη στιγμή που η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα ανέρχεται στους 209 ίππους.

MG HS

Συνδυαστικά λοιπόν, η ισχύς του μοτέρ αγγίζει τους 300 ίππους, γεγονός που επιτρέπει στο MG HS να επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 km/h σε μόλις 6,8”. Αυξημένη επίσης είναι και η χωρητικότητα της μπαταρίας με τις 24,7 kWh να υπόσχονται αυτονομία 120 km, νούμερο υπερδιπλάσιο από το αντίστοιχο της πρώτης γενιάς 52 km).

Τέλος, όλες οι εκδόσεις θα προικίζονται από τη σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης MG Pilot. Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την έλευση του στην ελληνική αγορά θα γίνουν γνωστές το προσεχές διάστημα. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube