Επίσημο: Ανανεωμένο Volkswagen Polo
Εφοδιασμένο με επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα LED, στάνταρ Digital Cockpit, περισσότερο εξοπλισμό και, για πρώτη φορά, δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης, το ανανεωμένο Polo αναμένεται στη χώρα μας το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
Όπως φαίνεται, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για μία ανανέωση στο δημοφιλές σούπερμινι της Volkswagen. Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, οι γερμανοί σχεδιαστές φρόντισαν να αναβαθμίσουν το μοντέρνο χαρακτήρα του, προσθέτοντας επιπλέον δόσεις δυναμισμού. Αλλαγές παρατηρούνται στους προφυλακτήρες, εμπρός και πίσω, ενώ έμφαση έχει δοθεί στα φωτιστικά σώματα. Με βάση τη νέα φιλοσοφία της φίρμας όπου «το φως είναι το νέο χρώμιο», υιοθετούνται στάνταρ φώτα τεχνολογίας LED. Προαιρετικά -με το σύστημα IQ.LIGHT LED matrix- προστίθεται και μία φωτεινή λωρίδα, κατά μήκος της μάσκας.
Περνώντας στο εσωτερικό, το αυτοκίνητο διαθέτει ένα αναβαθμισμένο επίπεδο εξοπλισμού. Το Digital Cockpit προσφέρεται πλέον από τη βασική έκδοση, όπως επίσης και το πολυλειτουργικό τιμόνι. Μάλιστα στις ανώτερες εξοπλιστικά εκδόσεις, προσφέρεται το Digital Cockpit Pro, με ψηφιακό πίνακα 10,25”, έναντι 8”. Για πρώτη φορά η Volkswagen εισάγει τεχνολογίες ημιαυτόματης οδήγησης στην εν λόγω κατηγορία, χάρη στο πακέτο IQ.DRIVE Travel Assist. Αυτό περιλαμβάνει λειτουργίες όπως το Adaptive Cruise Control) και το Lane Assist επιτρέποντας, εν μέρει, αυτοματοποιημένη οδήγηση με ταχύτητες έως και 210 km/h.
Ο βασικός εξοπλισμός του ανανεωμένου Polo διαθέτει επίσης και άλλα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, όπως το Autonomous Emergency Braking Front Assist, το οποίο περιλαμβάνει το City Emergency Braking System. Νέας γενιάς είναι και τα συστήματα ψυχαγωγίας, που περιλαμβάνουν eSIM και App-Connect Wireless. Για τις εκδόσεις μάλιστα με Climatronic, το σύστημα κλιματισμού θα λειτουργεί πλέον μέσω της οθόνης αφής.
Αναφορικά με τις εκδόσεις εξοπλισμού, παρατηρούμε μία μεγάλη αλλαγή στην ονοματολογία τους. Οι ονομασίες Trendline, Comfortline και Highline αντικαθίστανται από τις Polo, Life, Style και R-Line, ενώ στην κορυφή της γκάμας παραμένει το GTI. Τώρα για τους κινητήρες, στο λανσάρισμά του θα βρούμε μία γκάμα από σύνολα 1,0 λίτρου, βενζίνης και φυσικού αερίου.
Η βασική έκδοση (που είναι και η μόνη χωρίς turbo) 1.0 MPI αποδίδει 80 PS και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Αμέσως μετά ακολουθεί η 1.0 TSI των 95 PS, με μηχανικό ή DSG κιβώτιο επτά σχέσεων, ενώ την παλέτα των βενζινοκινητήρων κλείνει η 1.0 TSI των 110 PS, που έρχεται στάνταρ με εφτάρι DSG. Εναλλακτικά, υπάρχει το 1.0 TGI των 90 PS, με το φυσικό αέριο. Αργότερα αναμένεται να παρουσιαστεί και το κορυφαίο GTI.
Η έλευση του ανανεωμένου Volkswagen Polo, όπως προαναφέραμε, αναμένεται στην ελληνική αγορά το τελευταίο τρίμηνο του έτους. Όσο για τις τιμές, θα ανακοινωθούν πιθανά μετά το καλοκαίρι.