Επίσημο: Ανανεωμένο Peugeot 5008
Η επιστροφή από τις διακοπές σήμανε την ανανέωση του μεγάλου SUV της Peugeot, με το 5008 να αποκτά νέα μάσκα, νέα στοιχεία εξοπλισμού, αλλά κάτω από το καπό τα πράγματα παρέμειναν ως είχαν.
Το 7θέσιο SUV της Peugeot υπέστη την προγραμματισμένη ανανέωσή του, απαραίτητη για την επικαιροποίηση του μοντέλου που είχε ήδη αρχίσει αν χάνει τον εμπορικό διασκελισμό του από το 2019. Φυσικά μιλάμε για την υπόλοιπη Ευρώπη και δη τη Γαλλία, μιας και στη χώρα μας το αυτοκίνητο είναι περίπου ανύπαρκτο. Προφανώς, η κρίση του Covid ήταν περίπλοκη γι’ αυτό το μοντέλο που αγωνίζεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο ενάντια στο κύριο αντίπαλό του, το Skoda Kodiaq.
Η μεγαλύτερη οπτική αλλαγή του ανανεωμένου 5008 βρίσκεται στο εμπρός μέρος. Το Sochaux έχει επανασχεδιάσει πλήρως τη μάσκα, χωρίς περίγραμμα, η οποία ενσωματώνει μοτίβα που εκτείνονται κάτω από τα φανάρια με τη μορφή πτερυγίων.
Ο προφυλακτήρας, που προηγουμένως ανέβαινε μέχρι τα φώτα, ανασχεδιάστηκε, κάτι που επέτρεψε πιο ογκώδη φωτιστικά σώματα, ως εκ τούτου και πιο δυναμική εμφάνιση. Οι άλλες μεγάλες καινοτομίες είναι φυσικά αυτές οι λωρίδες LED, οι οποίες ωστόσο έχουν σχήμα λίγο διαφορετικό από εκείνο των πιο μικρών μοντέλων: Πιο ίσιες και ευθύγραμμες.
Όσον αφορά τις λοιπές αισθητικές αλλαγές, σημειώστε την άφιξη νέων ζαντών 18” και ένα «Black Pack» που δίνει μια πιο επιθετική εμφάνιση στο 5008 με πολλές πινελιές μαύρου, ειδικά στην οροφή και στα φώτα.
Η Peugeot θέλησε να απλοποιήσει την γκάμα με λιγότερες εκδόσεις. Αλλά στην πραγματικότητα, μάλλον δεν το κατάφερε, καθώς έχουμε τρία επίπεδα (Active, Allure, GT), αλλά και τρία ενδιάμεσα επίπεδα «Pack». Αυτά και όπως αναλύονται παρακάτω είναι οι εκδόσεις που δίνει το εργοστάσιο, αλλά κάθε εθνική αντιπροσωπεία μπορεί να προχωρήσει σε λιγότερες επιλογές, ως εκ τούτου και η ελληνική.
Active Αλουμινένιες 17άρες ζάντες, Visibility Pack, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, διζωνικός κλιματισμός, βοήθημα παρκαρίσματος (πίσω), ψηφιακό ραδιόφωνο (DAB), τρίτη σειρά διθέσιου καθίσματος.
Active Pack Active + Mirror screen, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι πλευρικοί καθρέφτες, βοήθημα παρκαρίσματος και εμπρός και Vision Park 1
Allure Αλουμινένιες 18άρες ζάντες, μπάρες οροφής, φιμέ τζάμια, Pack safety Plus, σύστημα πλοήγησης με 10άρα οθόνη HD, υφασμάτινες επενδύσεις.
Allure Pack Allure + Πρόσβαση και εκκίνηση χωρίς κλειδί, κάθισμα συνοδηγού που αναδιπλώνεται και γίνεται τραπέζι, πακέτο εσωτερικού φωτισμού και υφασμάτινες διακοσμήσεις.
GT Αλουμινένιες 18άρες ζάντες ειδικού σχεδιασμού, οροφή Black Diamond, Pack drive Assist Plus, εμπρός φώτα Full LED, επενδύσεις Alcantara.
GT Pack GT + Αλουμινένιες 19άρες ζάντες, αυτόματο άνοιγμα πέμπτης πόρτας, Pack city 2, ηχοσύστημα FOCAL, πακέτο ηλεκτρικών καθισμάτων με μασάζ.
Το 5008, ως ένα από τα κορυφαία μοντέλα στον κατάλογο της Peugeot, οφείλει να συγκεντρώνει τα καλύτερα από την άποψη της τεχνολογίας. Εκτός από τα συνηθισμένα βοηθήματα και στοιχεία άνεσης λοιπόν, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού (κάμερα 360°, προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας, park assist, αυτόματο άνοιγμα πίσω πόρτας, μασαζοκαθίσματα, Grip Control κ.λπ.), το 5008 έχει πλέον δυνατότητα νυχτερινής όρασης με ανίχνευση κόπωσης, cruise control με λειτουργία Stop & Go και τη τελευταία έκδοση του συστήματος AEB της εταιρείας.
Κάτω από το καπό δεν συντελέστηκε καμία αλλαγή. Η γκάμα είναι δομημένη γύρω από δύο βενζινοκινητήρες (1.2 Puretech 130 και 1.6 Puretech 180) και δύο πετρελαιοκινητήρες (1.5 BlueHDI 130 και 2.0 BlueHDI 180).
Σημειώστε ότι το ντίζελ των 180 ίππων διατίθεται πλέον αποκλειστικά με το 5008, καθώς το ίδιο μοτέρ καταργήθηκε από την γκάμα του άρτι ανανεωμένου 3008. Τέλος, το αυτόματο κιβώτιο EAT8 διατίθεται προαιρετικά στους κινητήρες των 130 ίππων και είναι στάνταρ και αποκλειστικό στα 180άρια μοτέρ.