Επίσημη πρεμιέρα για τη νέα Aston Martin Vantage
H νέα Aston Martin Vantage αποκαλύφθηκε και επίσημα, ούσα πιο δυνατή και δυναμική από ποτέ, με 665 ίππους.
H Aston Martin Vantage γιορτάζει τα 74 της χρόνια με μία αναβαθμισμένη, πιο προηγμένη τεχνολογικά και φυσικά πιο δυνατή εκδοχή της.
Ξεκινώντας από το εξωτερικό, δεν θα παρατηρήσεις μεγάλες αλλαγές, όπως άλλωστε συμβαίνει και στα περισσότερα facelift μοντέλα. Έτσι λοιπόν, βλέπουμε μια νέας σχεδίασης μάσκα (μεγαλύτερη κατά 38% σε σχέση με την προ facelift γενιά) και νέα φώτα τεχνολογίας LED Matrix, τα οποία ολοκληρώνουν το παζλ της δυναμικής εικόνας του βρετανικού μοντέλου.
Η ανανεωμένη Aston Martin Vantage αποδίδει πλέον 665 ίππους και 800 Nm ροπής
Οι μεγαλύτερες και πιο ουσιαστικές αλλαγές όμως, εντοπίζονται κάτω από το μακρύ καπό του αυτοκινήτου. Εκεί είναι τοποθετημένος ένας ακόμα πιο ισχυρός και εξελιγμένος V8 κινητήρας, προερχόμενος από το οπλοστάσιο της Mercedes-AMG.
Συγκεκριμένα, το μοτέρ των 4 lt αποδίδει πλέον 665 ίππους (+155 σε σχέση με το εν κυκλοφορία μοντέλο) και 800 Nm ροπής (+115), με τις επιδόσεις να είναι, όπως άλλωστε αναμενόταν καλύτερες. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,4”, με την τελική ταχύτητα να ακουμπά τα 325 km/h.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Στα άδυτα του εργοστασίου των χειροποίητων κινητήρων της Mercedes-AMG
Βελτιώσεις έχουν γίνει επίσης και στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο ZF που πλέον είναι πιο γρήγορο και άμεσο. Παράλληλα, το Gaydon προς τέρψιν της οδηγικής απόλαυσης αύξησε την ακαμψία του αλουμινένιου σασί τοποθετώντας ενισχύσεις στο πάτωμα. Μάλιστα, ο πίσω μέρος είναι 29% πιο άκαμπτο, χάρη στις πρόσθετες ενισχύσεις.
Το αυτοκίνητο πατάει πάνω σε ζάντες αλουμινίου ελαφρού κράμματος 21” ενώ τα ελαστικά που έχει επιλέξει ο κατασκευαστής είναι τα Michelin Pilot Sport S 5. Στο εσωτερικό των τροχών υπάρχουν δισκόφρενα με εξαπίστονες δαγκάνες για τον εμπρός άξονα και τετραπίστονες για πίσω.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό είναι διαθέσιμα κεραμικά φρένα, τα οποία εξοικονομούν περί τα 27 kg. Μιλώντας για βάρος, όλο το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.605 kg, με τους μηχανικούς να έχουν επιτύχει κατανομή βάρους 50:50 ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα.
Νέα είναι επίσης και η εικόνα στα ενδότερα της ανανεωμένης Vantage, θυμίζοντας κάτι από DB12. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ στην επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα είναι τοποθετημένη μία οθόνη 10,25” για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Η ποιότητα κατασκευής είναι premium, ενώ μία πολύ ευχάριστη και εργονομική νότα δίνουν οι φυσικοί διακόπτες, που σε αντίθεση με το ρεύμα της εποχής δεν απουσιάζουν από την ανανεωμένη Vantage.
Η παραγωγή της νέας Aston Martin Vantage θα ξεκινήσει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024 ενώ οι πρώτες παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί για το δεύτερο εξάμηνο του έτους.