Επίσημο: Νέο Audi TT 2.0 TDI quattro S tronic

Επίσημο: Νέο Audi TT 2.0 TDI quattro S tronic

Τώρα πια ο συνδυασμός τετρακίνησης quattro και ντίζελ μοτέρ είναι εφικτός, αλλά μόνο αν επιλέξεις αυτόματο 6άρι σασμάν διπλού συμπλέκτη S tronic.

Με την Audi να έχει κατά νου ότι ένα στα δύο TT που πωλείται είναι quattro, δεν μπορούσε να αφήσει το πετρελαιοκίνητο κομμάτι της γκάμας χωρίς αυτή την επιλογή.

Έτσι, από εδώ και στο εξής οι φαν των TT TDI θα μπορούν να επιλέξουν το αγαπημένο τους κουπέ ή ρόουντστερ και τετρακίνητο, αρκεί να το συνδυάσουν με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη S tronic που σε αυτή την περίπτωση είναι των έξι ταχυτήτων.

Το νέο πακέτο μετάδοσης έχει να διαχειριστεί τα 184 PS και τα 38,7 kgm, αναλαμβάνοντας να τα κατανέμει αναλόγως των συνθηκών πρόσφυσης στους δύο άξονες.

Στην παραπάνω διαμόρφωση λοιπόν το Audi TT Coupé 2.0 TDI quattro S tronic χρειάζεται 6,7” για να πιάσει από στάση τα πρώτα 100 km/h, ενώ σταματά να επιταχύνει στην ευθεία στα 234 km/h. To πιο βαρύ Roadster χρειάζεται κάτι δεκατάκια παραπάνω, ανεβαίνοντας για την ίδια μέτρηση επιτάχυνσης στα 7,0” και κατεβαίνοντας ελαφρά σε τελική ταχύτητα, στα 230 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Audi TT Coupe 2.0 TDI ultra

Όσον αφορά την αποδοτικότητα του δίλιτρου μοτέρ ντίζελ, τα νούμερα που ανακοινώνουν οι Γερμανοί είναι άκρως εντυπωσιακά. Το κουπέ χρειάζεται κατά μέσο όρο σε μικτή διαδρομή 5,2 lt για κάθε 100 km, ενώ το Roadster 5,4 lt/100 km, με τις εκπομπές CO2 να είναι 137 και 142 g/km αντίστοιχα.

Το βιβλίο παραγγελιών για τa νέο Audi TT Coupe και Roadster 2.0 TDI quattro S tronic έχει ανοίξει, με το Ingolstadt να ζητά στη Γερμανία €41.250 και €43.650 αντίστοιχα. Έξτρα χρεώνεται το σύστημα οδηγικών ρυθμίσεων Audi Drive Select. Οι παραδόσεις των αυτοκινήτων θα ξεκινήσουν με τη έλευση της καινούργιας χρονιάς.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Audi TT S Coupé S tronic

Η Audi, με το λανσάρισμα μια ντιζελοκίνητης έκδοσης quattro, εμπλούτισε ακόμη παραπάνω την γκάμα των TT που περιλαμβάνει πλέον επτά συνδυασμούς κινητήρα/μετάδοσης, με τους πέντε να αφορούν βενζινοκίνητες εκδόσεις TFSI. Φυσικά η προσθιοκίνητη έκδοση  ντίζελ παραμένει στον κατάλογο, συνδυασμένη με 6άρι χειροκίνητο σασμάν.

[Πηγή Audi

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube