Η Yellowbird ξανάρχεται. Έστω και χωρίς άσπρη κάλτσα

Η Yellowbird ξανάρχεται. Έστω και χωρίς άσπρη κάλτσα

Η RUF θα έχει στη Γενεύη τη νέα CTR Yellowbird, μια σύγχρονη-κλασική Porsche 911.

Η RUF, ο θρυλικός βελτιωτής της Porsche, θα παρουσιάσει τη νέα CTR Yellowbird στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Η μόδα με τις 911 την οποία θα λέγαμε ότι εδραίωσε η Singer, είναι ο συνδυασμός ρετρό αμαξώματος με σύγχρονα και εξελιγμένα μηχανικά μέρη. Αλλά η RUF με τη CTR Yellowbird το τερματίζει. Αυτό που βλέπουμε είναι ένα από τα πιο ιδιαίτερα σπορ αυτοκίνητα της χρονιάς καθώς το πλαίσιο είναι ένα ειδικά φτιαγμένο για την περίσταση ανθρακονημάτινο μονοκόκ. Συνδυάζεται με αγωνιστική ανάρτηση. Οι διαστάσεις είναι αυτές του αρχέτυπου, με την κλασική για 911 στενή φόρμα. Αλλά τα πάνελ του αμαξώματος είναι επίσης ανθρακονημάτινα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ "Ο λύκος της autostrada" - Ένα επικό video με αυτοκίνητα και οδηγούς-θρύλους των 80's

Μόνο η εμπρός ζώνη ελεγχόμενης παραμόρφωσης και το roll-cage είναι ατσάλινα. Η χρήση εξωτικών υλικών έχει μειώσει το βάρος στα 1.200 kg. Την ισχύ προσφέρει ένας κινητήρας εξακύλινδρος boxer 3.6 με ξηρό κάρτερ και απόδοση 710 PS στις 6.750 rpm, με σχεδόν 90 kgm ροπή στις 2.750 rpm μόλις. Ειδικά φτιαγμένο για την περίσταση είναι και το νέο εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο, όπως και στο αρχέτυπο, στέλνει ισχύ μόνο στους πίσω τροχούς.



Η επιτάχυνση αναμένεται μια συγκλονιστική διαδικασία. Επισήμως για το 0-100 km/h ανακοινώνεται χρόνος 3,5”, για το 0-200 km/h ο χρόνος είναι κάτω από 9” ενώ η τελική φτάνει τα 360 km/h. Η RUF θα φτιάξει μόλις 30 κόμματια με την τιμή της σύγχρονης Yellowbird να ξεκινά από €750.000.



Η συγκεκριμένη σύγχρονη Yellowbird είχε παρουσιαστεί και πέρσι στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, αλλά φέτος η εταιρεία δείχνει το αυτοκίνητο στην τελική του μορφή, έχοντας πάρει την έγκριση τύπου και έτοιμο να μπει στην παραγωγή. Η RUF Yellowbird έγινε θρύλος όταν παρουσιάστηκε το 1987, βασισμένη στην 911 της σειράς 964. Το video με τον δοκιμαστή της RUF Stefan Roser να κάνει επικά ανάποδα με 3η και 4η στο Nurburgring, ενώ το δεξί του μοκασίνι με την άσπρη κάλτσα κρατούσε το γκάζι φυτεμένο στο πάτωμα. Αν και η ποιότητα της εικόνας είναι μέτρια, αξίζει να δείτε το video. 

Πηγή Carscoops
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube