Η Mazda αποκλείει περισσότερα μοντέλα turbo

Η Mazda αποκλείει περισσότερα μοντέλα turbo

Ο νέος υπετροφοδοτούμενος SkyActiv-G 2.5T δεν προβλέπεται να χρησιμοποιηθεί στην υπόλοιπη γκάμα, παρά μόνο στο νέο CX-9.

Μετά την πρόσφατη παρουσίαση του νέου 7θέσιου SUV της Mazda στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Los Angeles, οι ελπίδες για ριζική αναβάθμιση των κινητήρων των μικρότερων μοντέλων αποκλείστηκε από επίσημα χείλη. Το ενδιαφέρον προέκυψε εύλογα, καθώς ο υπετροφοδοτούμενος 2.5 με ισχύ 230 ίππων και ροπή 42,8 kgm θα μπορούσε να τροφοδοτήσει μία ολόκληρη γενιά μοντέλων MPS, από το Mazda 3, το 6, ακόμα και το MX-5.
Ωστόσο, ο Πρόεδρος και Διευθύνων σύμβουλος της Mazda, Masamichi Kogai, επανέλαβε την  άποψη άλλων στελεχών της εταιρίας που αποκλείουν τη μετενσάρκωση των μοντέλων MPS, δεδομένου ότι θα επικεντρωθούν στην ανάπτυξη του νέου RX με τον περιστροφικό κινητήρα. Τόνισε δε, πως μια στροφή προς τους κινητήρες turbo θα άλλαζε το χαρακτήρα της γκάμας, που σήμερα είναι στοχευμένη στην οδηγική απόλαυση. Σύμφωνα με τον Kogai, ο υπερσυμπιεστής αυξάνει σημαντικά το κόστος, ενώ η Mazda έχει ήδη επενδύσει στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών για τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης. 
Όπως είχαμε αποκαλύψει παλαιότερα, η δεύτερη γενιά κινητήρων SkyActiv-G ΙΙ θα έχει ακόμα μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης, που θα φτάνει έως και το 18:1. Το σύστημα ανάφλεξής τους HCCI (Homogeneous Charge Compression Ignition) θα λειτουργεί παρόμοια με τον κινητήρα ντίζελ, χρησιμοποιώντας την πίεση από το έμβολο –αντί τον σπινθήρα του μπουζί– για να αναφλέξει το μίγμα στο θάλαμο καύσης, πετυχαίνοντας έως και 30% αύξηση της θερμικής απόδοσης
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube