Η κινεζική Lynk έχει βάλει στόχο τη Γερμανία

Η κινεζική Lynk έχει βάλει στόχο τη Γερμανία

Η ευρωπαϊκή αγορά την οποία θέλει να κατακτήσει η Lynk & Co, το νέο παρακλάδι της κινεζικής Geely, είναι η γερμανική.

Το νέο SUV Lynk 01 είναι μόνο το πρώτο από τα τουλάχιστον πέντε μοντέλα με τα οποία η κινεζική εταιρία θα επιχειρήσει να κατακτήσει την Ευρώπη.

Η νέα φίρμα, η οποία αποτελεί παρακλάδι της Geely, δεν θέλει να αρκεστεί απλώς σε μια αξιοπρεπή παρουσία στις ευρωπαϊκές αγορές. Ευελπιστεί να ανταγωνιστεί τους κορυφαίους Γερμανούς κατασκευαστές μέσα στην έδρα τους. Γι’ αυτό άλλωστε επέλεξε να παρουσιάσει το πρώτο μοντέλο της στο Βερολίνο. «Θέλαμε να δείξουμε στους Γερμανούς ανταγωνιστές μας ότι το προϊόν μας έχει την τεχνολογία και την ποιότητα ενός γερμανικού», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Lynk, Alain Visser.

Για την κατάκτηση της Ευρώπης, η Lynk θα δημιουργήσει ένα μεγάλο δίκτυο καταστημάτων και θα εκμεταλλευτεί το υπάρχον δίκτυο της Volvo αλλά και ανεξάρτητους προμηθευτές για το service και τα ανταλλακτικά των αυτοκινήτων της. Συνολικά θα δημιουργηθούν περίπου 500 σημεία πώλησης, πολλά από τα οποία θα είναι καταστήματα μέσα σε εμπορικά κέντρα ή pop-up stores, κι όχι παραδοσιακές εκθέσεις αυτοκινήτων.

Όμως, η Lynk θα βασιστεί αρκετά και στις πωλήσεις μέσω διαδικτύου. Έρευνες δείχνουν ότι το 10% των αγοραστών στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ επιθυμούν να αγοράσουν το επόμενό τους αυτοκίνητο μέσω internet, όμως στην Ευρώπη λιγότερο από το 1% το κάνει ήδη. «Οι διαδικτυακές πωλήσεις θα αυξηθούν, αλλά πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Η αγορά αυτοκινήτου είναι η 2η σημαντικότερη αγορά μετά από αυτή του σπιτιού, δεν είναι σα να αγοράζεις ένα ζευγάρι παπούτσια από το internet», είπε ο Visser.

Σχετικά με την τιμή στην οποία θα διατεθούν τα μοντέλα της Lynk, ο Visser αρκέστηκε να δηλώσει μόνο ότι θα είναι ανταγωνιστικά. Ο τρόπος μείωσης του κόστους θα είναι η διάθεση λίγων εκδόσεων και όχι αμέτρητων παραλλαγών του ίδιου μοντέλου. Ένα μεγάλο ποσοστό από τα 500.000 αυτοκίνητα που στοχεύει να πουλάει η εταιρία το 2022 παγκοσμίως, αντιστοιχούν στην ευρωπαϊκή αγορά. Μένει να δούμε πόσα...

[Πηγή: Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube