Δοκιμές στους -40 °C για το νέο Range Rover Electric

Δοκιμές στους -40 °C για το νέο Range Rover Electric

Τα πρωτότυπα αυτοκίνητα του Range Rover Electric υποβάλλονται τώρα σε δοκιμές σε όλο τον κόσμο, καθώς ολοκληρώνουν την αξιολόγηση σε χαμηλές θερμοκρασίες στον Αρκτικό Κύκλο.

Range Rover Electric

Οι πρώτες φωτογραφίες του Range Rover Electric δόθηκαν στη δημοσιότητα, με τη σχεδιαστική τους φιλοσοφία να παραμένει πιστή στο DNA της βρετανικής φίρμας.

Η κυκλοφορία των πρώτων ηλεκτρικών αυτοκινήτων Range Rover στους δρόμους πραγματοποιείται σε συνέχεια της διαδικασία ανάπτυξης εξαρτημάτων και εικονικής εξέλιξης που διήρκησε ένα έτος, η οποία αποτελεί εγγύηση για την δημιουργία του πιο αθόρυβου Range Rover που έχει δημιουργηθεί ποτέ.

Το Range Rover Electric θα ανοίξει νέους δρόμους στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, της φινέτσας και των πολυτελών ταξιδιών

Range Rover Electric

Το Range Rover Electric θα ανοίξει νέους δρόμους στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, της φινέτσας και των πολυτελών ταξιδιών, με τα πρωτότυπα αυτοκίνητα να εξελίσσονται τώρα σε μερικές από τις πιο απαιτητικές τοποθεσίες δοκιμών στον κόσμο. Το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης δοκιμάζεται σε ακραίες θερμοκρασίες, από-40 °C στον Αρκτικό Κύκλο, έως +50 °C στις καυτές ερήμους της Μέσης Ανατολής.

Οι πρώτες δοκιμές επικεντρώθηκαν στην ικανότητα της μπαταρίας και της ηλεκτρικής μονάδας κίνησης (EDU) –που αποτελούν τα βασικά στοιχεία του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων του κιβωτίου ταχυτήτων, του ηλεκτροκινητήρα και των ηλεκτρονικών ισχύος-σε ακραίες θερμοκρασίες υπό του μηδενός που φτάνουν έως και -40 °C. Τόσο η μπαταρία όσο και η EDU συναρμολογούνται εσωτερικά από την JLR, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά για τη μάρκα.

Οι δοκιμές στις παγωμένες λίμνες της Σουηδίας ανέδειξαν τις δυνατότητες του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος κίνησης της Range Rover ,με το οποίο το αυτοκίνητο θα ξεπεράσει τις ήδη γνωστές επιδόσεις του σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση, παραμένοντας ασυναγώνιστο σε όλα τα εδάφη, όλες τις καιρικές συνθήκες και όλες τις επιφάνειες.

Για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας, ένα νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα απόδοσης σε παγωμένες ή ολισθηρές επιφάνειες. Αντί για την παραδοσιακή διάταξη ενός συστήματος ελέγχου πρόσφυσης που βασίζεται αποκλειστικά στη μονάδα του ABS, το Range Rover Electric κατανέμει το έργο διαχείρισης της ολίσθησης των τροχών απευθείας σε κάθε μεμονωμένη ηλεκτρική μονάδα κίνησης, μειώνοντας έτσι τον χρόνο αντίδρασης όσον αφορά στη ροπή που ασκείται από περίπου 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου, σε μόλις 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου.

Range Rover Electric

Το καινοτόμο λογισμικό, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την JLR, επιτρέπει τον ακριβή έλεγχο της ταχύτητας της EDU με στόχο την ακριβή διαχείριση της ολίσθησης των τροχών, μειώνοντας την ανάγκη για παρέμβαση του ABS. Η πρόσφυση μεγιστοποιείται σε όλες τις επιφάνειες άμεσα και διακριτικά, βελτιώνοντας σημαντικά την οδηγική εμπειρία με την υπογραφή της Range Rover. Αυτό το σύστημα λειτουργεί σε αρμονία με τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας και πλαισίου προσφέροντας μια ακόμη πιο εκλεπτυσμένη συνολική οδηγική αίσθηση.

Ο Thomas Mueller, executive director, product engineering, δήλωσε: «Range Rover με ηλεκτροκίνηση–αυτό σημαίνει ότι στη γνώριμη πολυτέλεια, ποιότητα κατασκευής και ικανότητα έρχεται να προστεθεί η σχεδόν αθόρυβη αμιγώς ηλεκτρική κίνηση ,εξασφαλίζοντας αβίαστα ομαλά και ξεκούραστα ταξίδια.

Προσκειμένου να μην αφήσουμε τίποτα στην τύχη του, βρισκόμαστε σε καλό δρόμο με το πρόγραμμα φυσικών δοκιμών και ανάπτυξης με πρωτότυπα αυτοκίνητα, που έχουμε σχεδιάσει για να εξωθήσουμε το Range Rover Electric στα άκρα, ώστε να διασφαλίσουμε ότι οι δυνατότητές του θα ικανοποιήσουν στο έπακρο τους μελλοντικούς οδηγούς του».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube